Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Advisa, ny låneförmedlare

puffar lite

någon som testat på senare tid? står fortfarande 19 banker på deras hemsida, är spring finance en av dem?
känns ju intressant att ica finns där.. om det nu stämmer....

vore väldigt intressant att få höra lite fräschare fakta

tack

någon som testat på senare tid? står fortfarande 19 banker på deras hemsida, är spring finance en av dem?
känns ju intressant att ica finns där.. om det nu stämmer....

vore väldigt intressant att få höra lite fräschare fakta

tack

Ica har dock slutat med "fast ränta" utan har numera en ränta "från 3.95" eller något liknande, precis som alla andra.

Ica har dock slutat med "fast ränta" utan har numera en ränta "från 3.95" eller något liknande, precis som alla andra.

Hör kanske till en annan tråd, men undrar om det betyder att de inte är lika hårda längre? De accepterade ju tex bara 5 förfrågningar under ett år tidigare, vilket är ett relativt extremt krav...

Advisa ringde upp mig precis (för att erbjuda mig ett lån till bättre villkor)

Man får max ha 20-25 UC ff.
De har pausat samarbetet med Ica banken pga att de håller på att ändra sina lånevillkor.

(Jag tackade nej till hjälpen då jag redan vet att det kommer bli avslag.)

tack för info!
då får det bli lendo, de har både med merabanken, santander och forex
var bara ica som kunde konkurrera med det :)
vill dock inte slösa en uc på att enbart fråga ica nu när jag äntligen bara har 3 uc

Tycker det är så svårt att välja! Om Lendo skaffat Med Mera Bank så låter det ju jätteintressant, samtidigt har Axo Norwegian... Samtidigt har ICA blivit ett mycket mindre attraktivt alternativ då de nu har samma räntelösning som de flesta andra.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp