Hem
Forum
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Nytt i forumet
Populära trådar
Bästa Samlingslån
Lånforums guide Samlingslån
Logga in
Registrera
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara titlar
Av:
Nya inlägg
Bokmärken
Sök forum
Meny
Logga in
Registrera
Navigering
Installera vår App!
Installera
Fler alternativ
Kontakta oss
Stäng Meny
Senaste inlägg
Populära trådar
Bästa samlingslån
Bästa Sms-lån
Bästa Lån utan UC
Lånforums guide Samlingslån
Lånforum.se rekommenderar
1.
Zmarta
- Forumets favorit
2.
Lendo
- Ett bra alternativ
3.
Creditstar
- Ingen UC, nytt erbjudande
4.
Klaralån
- Lån utan UC
5.
Brixo Privatlån
- Ingen UC
6.
Loanstep
- Ingen UC, nytt erbjudande
7.
Tomly
- Lån utan UC
8.
Kredio
- Lån utan UC
9.
Flexkontot
- Swish, ingen UC
10.
Ferratum
- Lån utan UC
11.
Brixo
- Swish-utbetalning & Ingen UC
Visa ränteexempel
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Advisa igen del 2, med Santander
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pala87" data-source="post: 108741" data-attributes="member: 3732"><p>Förstår dina tankar och din oro! Jag känner igen mig och har i vissa perioder panik och ångest över situationen. </p><p>Jag har ca 30 000 kr i månaden. Hade förra året flera sämre och lån med hög ränta och en månadskostnad på ca 7000 kr i månaden. 400 000 kr i blanco. </p><p>Nu 1 år senare har jag 288 000 kr i blanco på 2 lån och har sparat minst 1500 kr i månaden. </p><p>Nu kostar mina lån mig 1500 kr+1700 kr i månaden.</p><p></p><p>Njuter ändå på av livet då jag har jobb, sambo, frisk och kan leva ett bra liv ändå med lån utan värde.</p><p></p><p>Jag tänker lite så att om jag har ut 23 000 kr i månaden så är min lön på 20 000 kr i månaden istället (låtsas som att lånen inte finns)</p><p></p><p>Amorterar in extra varje månad så att se min UC bli bättre ger mig en kick. Även mitt sparande på fonder! </p><p></p><p>Tänk på om du inte har en buffert så kommer du ta nya lån om något händer! Så sätt över 500-1000 kr i månaden i alls fall så du känner lite trygghet!</p><p></p><p>Kan även tillägga att du har 1000 drömmar nu, men blir du allvarligt sjuk så har du bara en önskan. </p><p></p><p>Skulle du bli blind så hade du gärna haft flera hundra tusen i lån. </p><p></p><p>Mitt tips är att få ordning på ekonomin med få lån. Ha låneskydd på alla lån ifall du blir sjuk och arbetslös så betalar låneskyddet dina lån i 1 år. </p><p></p><p>Jag har även försäkring hos gjensidige o betalar 240 kr i månaden. Om något händer mig t.ex arbetslöshet så betalar dom mig 3500 kr i månaden + att man har a-kassa! </p><p></p><p>Fortsätt kämpa....☺️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pala87, post: 108741, member: 3732"] Förstår dina tankar och din oro! Jag känner igen mig och har i vissa perioder panik och ångest över situationen. Jag har ca 30 000 kr i månaden. Hade förra året flera sämre och lån med hög ränta och en månadskostnad på ca 7000 kr i månaden. 400 000 kr i blanco. Nu 1 år senare har jag 288 000 kr i blanco på 2 lån och har sparat minst 1500 kr i månaden. Nu kostar mina lån mig 1500 kr+1700 kr i månaden. Njuter ändå på av livet då jag har jobb, sambo, frisk och kan leva ett bra liv ändå med lån utan värde. Jag tänker lite så att om jag har ut 23 000 kr i månaden så är min lön på 20 000 kr i månaden istället (låtsas som att lånen inte finns) Amorterar in extra varje månad så att se min UC bli bättre ger mig en kick. Även mitt sparande på fonder! Tänk på om du inte har en buffert så kommer du ta nya lån om något händer! Så sätt över 500-1000 kr i månaden i alls fall så du känner lite trygghet! Kan även tillägga att du har 1000 drömmar nu, men blir du allvarligt sjuk så har du bara en önskan. Skulle du bli blind så hade du gärna haft flera hundra tusen i lån. Mitt tips är att få ordning på ekonomin med få lån. Ha låneskydd på alla lån ifall du blir sjuk och arbetslös så betalar låneskyddet dina lån i 1 år. Jag har även försäkring hos gjensidige o betalar 240 kr i månaden. Om något händer mig t.ex arbetslöshet så betalar dom mig 3500 kr i månaden + att man har a-kassa! Fortsätt kämpa....☺️ [/QUOTE]
Verifiering
Klassisk svensk soppa som är gul och brukar vara populär inom militären...
Skicka svar
Hem
Forum
Lån
Större lån & Samlingslån
Advisa igen del 2, med Santander
Topp