Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Advisa fick låneförslag, minst krångel med vilka?

Skulle vara tacksam om någon med erfarenheter kunde tala om vilken av de långivare jag fått godkänt hos via Advisa som är smidigast och där det är få hinder på vägen...
Marginalen
Lån & Sparbank
Coop
ICA Banken
Collector

Jag har ansökt om 200.000 kr till bilköp och fått 200.000 kr beviljat av dessa.
Inga problem att skicka in lönespecar o leg men kan någon av dessa ovan krångla på annat sätt? Skulle önska få pengarna så fort och smidigt som möjligt för annars går affären i stöpet.
Jag hittar inget mer att läsa om resp förutom att det är en knapp där det står välj förslag. Skulle vilja veta om det är digital signering t ex. Vill helst få in pengarna på mitt konto utan krångel.

Vet du om de ringer arbetsgivaren?
Jag har inget att dölja men är på ett litet företag på en liten ort och det känns som om jag inte vill ha min ekonomi upplagd vid fikabordet.....

Vet du om de ringer arbetsgivaren?
Jag har inget att dölja men är på ett litet företag på en liten ort och det känns som om jag inte vill ha min ekonomi upplagd vid fikabordet.....

Aldrig hört talas om att de ringer arbetsgivaren. Isf 1 gång på 100. Snabbt och smidigt har det gått med marginalen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp