Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Advisa eller Lendo?

Jag tror att det är de många kreditgivare som satte stop för lån. Och självklart de 300-400k som TS är överbelånad med. Är alla 12 kreditgivare med på Advisa? Det har inte tagits upp på länge men att ha flera kreditgivare spelade stor roll för ett tag sedan. Många fick avslag pga många kreditgivare. Kommer ihåg att man var tvungen att skriva in hur många kreditgivare man hade när man ansökte om lån. Kan det va så att gränsen går vid 10 kreditgivare?
Kan nån med många kreditgivare uttala sig så vi får en bild utav detta? Själv har jag 2...
TS, ta nya tag!! Ny dag idag! Sitt lugnt i båten och betala av lite extra om du kan, vänta ut ff, vänta tills nya inkomsten är uppdaterat och ansök igen i början av nästa år!

Jo du har säkert rätt.. fattar bara inte hur man nånsin ska komma ikapp när allt går till räntor.. samtliga 12 finns inte hos Advisa, jag trodde att man tittade på återbetalningsförmåga och betalningshistorik, alltid skött mina åtaganden, varför avslaget är ett slag i ansiktet, varje krona var specificerad för att lösas.. ja tyvärr blir det till att klara sig framöver. Det verkar inte bättre än att man inte får ha ens 2ff för att söka, så tidigast jag kan söka blir om ett år..

Läste igenom hela tråden nu. Lär 110% åka på samma. Dels för jag har 900 i synligt blanco. Dels för att jag angav 150 av 250 ska samlas. Dels för att jag har nu 2 UC-förfrågningar på 2 dagar där dom inte vet vad första UC:n mynnade ut i. Kan inte tänka mig annat än att collector kommer neka mig.

Hur lång tid fick du vänta mellan du skickade in allting @jonu0001 till beskedet ifrån Collector?

Läste igenom hela tråden nu. Lär 110% åka på samma. Dels för jag har 900 i synligt blanco. Dels för att jag angav 150 av 250 ska samlas. Dels för att jag har nu 2 UC-förfrågningar på 2 dagar där dom inte vet vad första UC:n mynnade ut i. Kan inte tänka mig annat än att collector kommer neka mig.

Hur lång tid fick du vänta mellan du skickade in allting @jonu0001 till beskedet ifrån Collector?
Åh jag förstår din känsla just nu.. jag hade en klump i magen i flera timmar.. jag skickade in bilagorna på morgonen strax efter 8 och sen fick jag svar runt 16 att jag fått avslag, däremellan ringde ja de och fick till svar att allt såg bra ut.. så du kan ana chocken när jag fick smset med avslag! Jag håller alla tummar och tår för dig, du har en högre årsinkomst än jag, så det kan ännu gå väl! :)

Skulle du samla allt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp