Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Advisa, brev hem?

Beviljades ett lån genom dom, men förmedlaren advisa skickar inte hem något eller?

Dom skickar hem reklam

Vad för någon reklam?

Dom skickar ut riktade erbjudanden med post nån gång om året. Har väl fått 2-3 st kanske. Men sånt kommer ju oavsett emellanåt även från andra aktörer. Tror även man kan välja bort deras utskick möjligtvis.

dom skickar hem en jävla massa skit hela tiden, jag är så less på den förmedlaren, fyfan och ringer gör dom också

dom skickar hem en jävla massa skit hela tiden, jag är så less på den förmedlaren, fyfan och ringer gör dom också
Japp, får ett par brev av dem men telefonsamtalen är värst. De är helt säkra på att mina lån kan bli bättre. Jag säger att de redan är bra. "-Jaha, runt 1,5-2% ränta då eller?" säger dem då, som att det givetvis vore det man skulle få genom dem. Jag säger att jag inte är intresserad för att jag har för dåligt kreditbetyg, då säger nötterna "Jamen då vill du att vi undersöker om vi kan förbättra nåt då?" Nej för helvete, ring mig aldrig mer säger jag och ändå har de ringt 3 gånger till.

Jag har använt mig av dem 2-3 gånger och har aldrig fått hem något i brevlådan. Möjligen reklam via e-post någon enstaka gång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp