Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Ackord, ber om sambons personnummer

Intrum. Dem säger att ackorden kommer skickas till borgenärerna eftersom att dem inte äger skulderna. Därför är jag tvungen att fylla i flera olika som ska skickas till var och en.
Stämmer bra. Är det efterbevakning du var i kontakt med?

Jag har funderat på att göra en ackordsuppgörelse med ett inkassobolag när min skuldsanering är klar. I min sanering ingår en skuld där min fru är medlåntagare och det kfm betalar in varje år i maj på denna skuld äts upp av räntan som läggs på skulden så skulden i sig minskar ingenting trots att kfm betalar in. Jag tänkte ringa dom efter saneringen är avslutad och säga att, stryk räntan så betalar jag in kapitalskulden nu direkt och sedan är vi kvitt.

Stämmer bra. Är det efterbevakning du var i kontakt med?
Osäker, jag pratade med dem på den avdelningen där dem inte äger skulderna. Väldigt trevliga och hjälpsamma. Kommer inte ihåg vad just den avdelningen hette dock

Osäker, jag pratade med dem på den avdelningen där dem inte äger skulderna. Väldigt trevliga och hjälpsamma. Kommer inte ihåg vad just den avdelningen hette dock
Då är det investment avdelningen du pratade med :) dom är trevliga ja ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp