Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abuni vilka skojare

Då abuni sluta med krediten ringde jag avsluta mitt konto då hade jag 1700 kr i skuld på kredten . det dom gör då skickar 4st fakturer efter förfallodatum allså fick påmminlse på 60 kr extra på varje faktura idoter har ringt dom nu 4gånger utan att få ett vettigt svar får man göra så ? fan löst att dra det vidare till TR, oseriösa skojare är vad dom är.

För fan vilket pinsamt företag,
Inom 1 år så har dom lagt ner.

Äntligen fick det löst sig med påminnelse avgifterna man skall inte ge sig om man vet att nåt är felaktigt :)

Gothia

Hade ni inte gothia för krediten?

De la mina 5 lappar till min avplan utan problem, måste dock säga upp abuni

Hade ni inte gothia för krediten?

De la mina 5 lappar till min avplan utan problem, måste dock säga upp abuni
Har du fått den planen nyligen? Det är precis vad jag hoppas få själv, hitills har jag fått en påminnelse från Gothia så jag väntar på att höra från inkasso. Fick du lägga ihop Abuni med en redan befintlig plan eller har du fler hos Gothia?

Äntligen fick det löst sig med påminnelse avgifterna man skall inte ge sig om man vet att nåt är felaktigt :)

Hur gjorde du så sa att du slapp påminnelse avgifterna?

Jag fick 4 brev idag med 4 påminnelseavgifter!

Jag ringde först abuni pratade med ekomomi ansvarig då mitt komto där är avslutat fast jag hade skuld ,så skickar dom inte räkningar hem .då sa dom att jag skulle ringa gotia ringde dit och förklarde att man kan väl fan inte ge påminnelse på om man inte har fått några räkningar hem än så det fatta dom att det inte var riktigt.

Man måste stå på sig om något blivit fel! De flesta företag är resonliga, särskilt om det är Gothia man ska ringa...

troja , fast du hade alltså sagt upp abuni.

Det har ju inte jag så då kanske jag inte kan komma undan.

Är det någon som lyckats få dem att återkalla skuld från tingsrätten? De svarar varken på mejl eller telefon utan bara "vänta"typ.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp