Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abcfinans.com bluff?

Finns inga bevis att någon fått lån utbetalt. Det räcker bara att du söker på domännamnet så kommer flera träffar om scam upp. Bara för att någon gäst och någon medlem som har 15 poster skrivit.... bevisar ingenting för mig.. Det är scam, punkt slut.

Jag hoppas dessa jävla suspekta trådar, med scamförslag raderas så fort det går i framtiden. Jag vill inte att någon råkar illa ut mer. Jag fylls med så mycket hat när odjur försöker lura redan utsatta människor. Usch!

Jag har skrivit det 10 gånger och skriver det igen.
Kolla ALLTID här innan ni ansöker om lån på nya sajter.
Vi sitter på mycket kunskap och har goda intentioner.

Finns inga bevis att någon fått lån utbetalt. Det räcker bara att du söker på domännamnet så kommer flera träffar om scam upp. Bara för att någon gäst och någon medlem som har 15 poster skrivit.... bevisar ingenting för mig.. Det är scam, punkt slut.

Jag vill under inga omständigheteheter uppmana folk att ta snabblån. Men jag fick lånat 5000 kr av lana1000.com som verkar vara en systersida till abcfinans. Årsräntan enligt sidan är 220% som många andra sms långivare. Så med andra ord är de precis som alla andra förrutom att de inte är lika tydliga vem som ligger bakom. Jag antar att bara man betalar tillbaka så är det lugnt. De vill tjäna pengar precis som alla andra och vill inte tjafsa o få dåligt rykte så länge folk betalar som de skas

Helmer.
Kan du ta printscreen på den utbetalningen och lägga upp här? Om inte kommer jag imorgon 14.00 anmäla såväl abcfinans som lana100.com då det omöjligt kan vara serilsa aktörer & ni ska ge er fan på att blåsa utsatt folk.

Hej. Sökte också lån hos dom i början av veckan. Idag satt det 5000kr på kontot men jag hade bara sökt 1000kr.
Jag mailade dom och frågade varför dom hade satt in 5000kr istället för 1000kr, fick till svar att:
Hej
Det stämmer vid kontroll att 5000 kr betalades ut istället för 1000 kr.

Sen fick jag även ett kontonummer som jag kunde betala tillbaka 4000kr på. Jag betalade tillbaka 5000kr istället. Får hoppas att man slipper dom ...

Kan du skriva ut kontonumret du fick?
Vill använda det imorgon när jag gör anmälan.
Du kan skicka som privat medelande om du inte vill skriva ut här.

Visa civilkurage.

BTW.
En sjuk sak är att ABC finans köpt en jävla massa annonser & AdWords på Google.
Ännu sjukare att folk här fått lån av dom. Förstår ingenting.

BTW.
En sjuk sak är att ABC finans köpt en jävla massa annonser & AdWords på Google.
Ännu sjukare att folk här fått lån av dom. Förstår ingenting.

Kan du skriva ut kontonumret du fick?
Vill använda det imorgon när jag gör anmälan.
Du kan skicka som privat medelande om du inte vill skriva ut här.

Visa civilkurage.

Det går inge att göra skärmdumpar från mobilbankeb. Har försökt Men det blir bara ett klick utan bild. Men kan skriva hur transaktionen ser ut: Lana1000.com 5000
Men varför vill du dra Det vidare o anmäla dem? Trotts allt är vi som lånat inga oskyldiga offer. Det är ju trotts allt valfritt att ta ett lån och de är ju tydliga med sina räntor, som visserligen är höga men inte högre än andra. Tror exempelvis att vivus. Se är ännu dyrare.

Det går inge att göra skärmdumpar från mobilbankeb. Har försökt Men det blir bara ett klick utan bild. Men kan skriva hur transaktionen ser ut: Lana1000.com 5000
Men varför vill du dra Det vidare o anmäla dem? Trotts allt är vi som lånat inga oskyldiga offer. Det är ju trotts allt valfritt att ta ett lån och de är ju tydliga med sina räntor, som visserligen är höga men inte högre än andra. Tror exempelvis att vivus. Se är ännu dyrare.
Nej men vi är desperata, vilket gör att vi är lätta offer för bedragare, fler borde anmälas som inte har korrekta tillstånd. Läs gärna trådarna om ARS Enterprise så kanske du förstår.

Trodde på dig tills nu faktiskt. Tur man inte gjorde en ansökan. Klart somfan man kan få fram en skärmdump på ett eller annat sätt. Usch!

Jag har alltid varit skeptisk mot oregistrerade användare. Iaf när det handlar om dom som gör reklam för nya "bolag".

Jag har mina aningar om vem som skapade den sidan. Om du läser detta: Är du en psykopat? Kan du inte känna empati? Fick du ingen kärlek som liten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp