Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Abc finans, finns inga kontaktuppgifter vad göra?

Hej jag kom att tänka på en sak . Jag tog ett lån av abc finans i början på året . 5000 kr betala drygt 3000 kr i två månader . Jag har mailat o mailat om att få faktura uppgifter till dom fram till maj men ingen kontakt . Dom hade inget nummer Heller på deras sida . Slutet av maj fick jag faktura , du kan förlänga lånet med drygt en tusen lapp vilket jag gjorde , eftersom jag inte hade mer pengar . Efter 31 maj har jag inte hört ett ljud av dom . Finns ingen kontakt info någonstans eller att dom ens existerar . Vad ska jag göra ?

Hej jag kom att tänka på en sak . Jag tog ett lån av abc finans i början på året . 5000 kr betala drygt 3000 kr i två månader . Jag har mailat o mailat om att få faktura uppgifter till dom fram till maj men ingen kontakt . Dom hade inget nummer Heller på deras sida . Slutet av maj fick jag faktura , du kan förlänga lånet med drygt en tusen lapp vilket jag gjorde , eftersom jag inte hade mer pengar . Efter 31 maj har jag inte hört ett ljud av dom . Finns ingen kontakt info någonstans eller att dom ens existerar . Vad ska jag göra ?
De har nog gått i graven
Men spara dina mejl och inbetalningsuppgift så du har att bevisa om det kommer några inkasso eller kfm brev
Det visar ju att du försökt få kontakt

det är ARS enterprise AB som står bakom det bolaget. ** eller vad fan han heter

** heter han.

Helt sjukt att hans namn maskas här på forumet & nej det är inte någonstans varesej förtal eller något lagbrott att skriva ut namnet på en person som är VD/ägare utav ett företag som dessutom har figurerat i media.

Helt sjukt att hans namn maskas här på forumet & nej det är inte någonstans varesej förtal eller något lagbrott att skriva ut namnet på en person som är VD/ägare utav ett företag som dessutom har figurerat i media.

Har tolkat det som så att vi behöver utgivningsbevis om vi ska publicera namn. Ni får länka till sajter med utgivningsbevis istället så som allabolag. Tex förtroendevalda är undantagna, annars kör vi fullt ut på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp