Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

8 inbetalningar kvar......

Hade utmätning i ca 3 år innan ! Så tycker detta känns som rena lyxen :) sen juni när semester pengarna kommer och även december fri månad . Sen känns det som tiden går betydligt fortare nu med :)
Exakt målet för mig är att spara 1000kr per månad tills detta är över. Kommer då ha lärt mig spara på ett hållbsrt sätt och relativt enkelt och ha lver 50 000 i buffert/spar de.

Exakt målet för mig är att spara 1000kr per månad tills detta är över. Kommer då ha lärt mig spara på ett hållbsrt sätt och relativt enkelt och ha lver 50 000 i buffert/spar de.
Det är absolut det bästa ! Idag förstår man verkligen var pengar är värda . Innan jag hamnade hos kronofogden så förstod jag inte värdet . Idag är 100 kr rätt så mycket:)

Stort grattis!

Kopierar in ett inlägg som jag skrev tidigare. Kan rekommendera dig att lägga ett lager av säkerhet för dig själv i framtiden och spärra dig från alla dåliga banker.

Det tar en 10-20 minuter, men du kommer aldrig få återfall bland dessa aktörer i varje fall och värt varenda minut.

Du kan bara kopiera nedan mailadresser och klistra in på mottagare i emailen, sen kopiera texten och fylla i det som saknas. (Ska tillägga att även om du inte har vart kund så kan dom spärra ditt personnummer i systemet i förebyggande syfte)

kundservice@ferratumbank.se
info@lumify.se
info@credifi.se
info@gfmoney.se
info@happycash.se
kundservice@holmbank.se
hello@getdivide.se
info@forskottslon.se
info@flexkontot.se
kundtjanst@flexlimit.se
kundtjanst@38an.se
kundtjanst@kredit365.se
kundtjanst@meddelandelan.se
kundtjanst@natlan.se
info@nanokredit.se
info@nanoflex.se
kundservice@klaralan.se
info@lenpals.com
Kundtjanst@saldo.com
info@klicklan.se
info@mobillan.se
info@flexkontot.se
info@brixo.se
info@kontantfinans.se
info@expresskredit.se
kontakt@extralanet.se
hello@pjum.com
info@loanstep.se
info@loanify.se
info@lanbutiken.se
kundservice@everydayplus.se
kundservice@oprprivatlan.se
hello@anyfin.com
support@vivus.se
info@onea.se
info@viaconto.se
kundtjanst@banky.se
support@express-lan.com
info@thorn.se
kundtjanst@creditstar.se
hello@billender.com
info@minifinans.se
info@säkerfinans.se
info@bliq.tech
info@snabbfinans.se
info@merax.se
info@slantar.nu
info@pluskan.se
info@untiegroup.se
kundservice@monara.se
info@monetti.se
kundtjanst@risicum.se
info@frogtail.se
info@primalcapital.se
info@kundfinans.se
kontakt@profilkredit.se
info@leasy.se
kundservice@kredera.se
info@smspengar.nu
hej@tandolan.se
info@viigalan.se
hello@getpfc.com
info@cashbuddy.se
info@goodcash.se
kundservice@fixza.se
info@cashrepublic.se
kundtjanst@credigo.se
kundtjanst@easycredit.se
kundtjanst@credway.se
hej@northmill.se
kundservice@fairlo.se
info@paymarkfinans.se
kundservice@ncfinance.se

Rubrik: Permanent spärr (personnummer; vad gäller all form av lån/kredit & reklam

"Hej,

Hoppas allt är bra

Mitt namn är:
Personnummer:
Email:
Telefon:
Adress:

Jag har en skuldsanering som snart är slutförd och för att garantera att jag aldrig får återfall i lånberoende så skulle jag vilja spärra mig PERMANENT hos Er samt i hela koncernen med systersidor och dotterbolag, om ni har sådana som erbjuder kredit eller låneprodukter/reklam.

Se nedan 4 punkter som skall följas.

1. Så att jag inte någonsin kan ta ett lån via Er sida eller via andra sidor i Er koncern igen.

2. Spärra mig från all form av reklam via SMS, Email, Post, Telefonsamtal hos Er och i hela koncernen samt systersidor.

3. Har jag INTE varit kund hos Er så ska personnumret spärras ändå för all framtid i förebyggande syfte vad gäller kredit och lånprodukter samt all form av reklam, även i koncern och systersidor.

4. Jag avropar även lagen om GDPR för att säkerställa att mina uppgifter från och med idag inte får säljas vidare.

Ni behöver inte fråga igen, utan jag bekräftar min permanenta spärr (som ska gälla hos Er och hos eventuella systersidor samt koncern) med mitt namn & personnummer: (fyll i namn och personnummer här) (vad gäller lån/kredit/onlinekredit/smslån/smålån/all form av reklam och liknande) på livstid med omedelbar verkan från dagens datum: 2023-04-21.

Skicka en skriftlig bekräftelse via mail på att det är gjort (Spärr för alla lånprodukter, spärr för all form av reklam och marknadsföring samt att mina uppgifter inte kommer att säljas vidare) så snart som möjligt!

Ingenting emot Er utan jag behöver hjälp att säkerställa att mitt lånberoende aldrig återvänder nu då jag fått skuldsanering.

Ha en trevlig fortsättning!

Med Vänlig Hälsning
Skriv ditt namn
Om man vill spärra sig hos credifi/lumify så måste man fylla i papper där dom kräver att en någon annan än dig intygar beslutet.. jävla skitföretag

Som sagt tiden går fort..nu har jag bara 3 inbetalningar kvar och jag längtar.
Under de 5 år jag haft sanering har jag tyckt allt flytet på bra men nu är jag så less på det och det har aldrig varit så kännbart ekonomiskt som nu när man inte får något för pengarna. Det är tufft nu att få det att räcka hela månaden. Men snart är det över

Som sagt tiden går fort..nu har jag bara 3 inbetalningar kvar och jag längtar.
Under de 5 år jag haft sanering har jag tyckt allt flytet på bra men nu är jag så less på det och det har aldrig varit så kännbart ekonomiskt som nu när man inte får något för pengarna. Det är tufft nu att få det att räcka hela månaden. Men snart är det över
Jäklar va skön känsla.

Sista månaden i december är betalningsfri dessutom? Så 2 betalningar kvar, eller räknar du oktober, november, januari?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp