Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

8 inbetalningar kvar......

Vet precis känslan. Jag gick på helspänn i fem år (plus alla år före av trixande o jobbat massor för att få allt gå runt). Hela tiden rädd att nått skulle hända som skulle stjälpa allt. Fast man vet att man gjort rätt. Nu ett år efteråt har det tagit ut sin rätt litegrann.. Kroppen o knoppen mår inte bra. Man har slappnat av men då kommer allt i kapp på nått vis. Jag har tidigare haft en utmattningsdepression o känner igen symtomen.
Har inte skrivit om det förut här i forumet men lite så har det blivit för mej. Men hjärnan lär väl sej förhoppningsvis snart att det är lugnt...jag får andas o njuta nu.
Hoppas du snart kan njuta av ditt nya liv...jag längtar efter att börja mitt. Äntligen kunna normala saker....som att flytta ihop med min särbo....varit särbo i 8 år för att slippa krångla till allt.

Vet precis känslan. Jag gick på helspänn i fem år (plus alla år före av trixande o jobbat massor för att få allt gå runt). Hela tiden rädd att nått skulle hända som skulle stjälpa allt. Fast man vet att man gjort rätt. Nu ett år efteråt har det tagit ut sin rätt litegrann.. Kroppen o knoppen mår inte bra. Man har slappnat av men då kommer allt i kapp på nått vis. Jag har tidigare haft en utmattningsdepression o känner igen symtomen.
Har inte skrivit om det förut här i forumet men lite så har det blivit för mej. Men hjärnan lär väl sej förhoppningsvis snart att det är lugnt...jag får andas o njuta nu.
Verkligen tråkigt att det blivit så för dig då du är värd att må bra efter alla års kämpande.
Är rädd att även jag kommer att hamna där då min utmattningsdepression ledde till den ekonomiska kollapsen.
Hoppas att du mår bättre snart. ❤️

Hoppas du snart kan njuta av ditt nya liv...jag längtar efter att börja mitt. Äntligen kunna normala saker....som att flytta ihop med min särbo....varit särbo i 8 år för att slippa krångla till allt.
<3

Verkligen tråkigt att det blivit så för dig då du är värd att må bra efter alla års kämpande.
Är rädd att även jag kommer att hamna där då min utmattningsdepression ledde till den ekonomiska kollapsen.
Hoppas att du mår bättre snart. ❤️
<3

För mig har det gått 9 månader från inledande nu.

tycker det går sjuukt snabbt med! Dessutom med dom här buffert pengarna och hur msn levde innan så är det rena lyxen!
Hade utmätning i ca 3 år innan ! Så tycker detta känns som rena lyxen :) sen juni när semester pengarna kommer och även december fri månad . Sen känns det som tiden går betydligt fortare nu med :)

43 betalningar kvar här men gud vad skönt det är och slippa bekymmer med ekonomin. Hoppas bara resterande år flyter på utan trassel.
Visst är det stor skillnad :) skönt slippa jaga pengar för att betala av lån :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp