Jag har 7, 6 efter april!Om 8 inbetalningar till skuldsaneringen är jag fri och jag längtar så.
Ska skåla i guldglas med champagne med nära och kära som stöttat mig.
Bara kämpa på ett tag till sen är det över.
Heja ossJag har 7, 6 efter april!
Man får magsår av att titta på den listan. Bra tips! Tar det med mig till den dag då jag blir beviljad och genomför min sanering!Stort grattis!
Kopierar in ett inlägg som jag skrev tidigare. Kan rekommendera dig att lägga ett lager av säkerhet för dig själv i framtiden och spärra dig från alla dåliga banker.
Det tar en 10-20 minuter, men du kommer aldrig få återfall bland dessa aktörer i varje fall och värt varenda minut.
Du kan bara kopiera nedan mailadresser och klistra in på mottagare i emailen, sen kopiera texten och fylla i det som saknas. (Ska tillägga att även om du inte har vart kund så kan dom spärra ditt personnummer i systemet i förebyggande syfte)
kundservice@ferratumbank.se
info@lumify.se
info@credifi.se
info@gfmoney.se
info@happycash.se
kundservice@holmbank.se
hello@getdivide.se
info@forskottslon.se
info@flexkontot.se
kundtjanst@flexlimit.se
kundtjanst@38an.se
kundtjanst@kredit365.se
kundtjanst@meddelandelan.se
kundtjanst@natlan.se
info@nanokredit.se
info@nanoflex.se
kundservice@klaralan.se
info@lenpals.com
Kundtjanst@saldo.com
info@klicklan.se
info@mobillan.se
info@flexkontot.se
info@brixo.se
info@kontantfinans.se
info@expresskredit.se
kontakt@extralanet.se
hello@pjum.com
info@loanstep.se
info@loanify.se
info@lanbutiken.se
kundservice@everydayplus.se
kundservice@oprprivatlan.se
hello@anyfin.com
support@vivus.se
info@onea.se
info@viaconto.se
kundtjanst@banky.se
support@express-lan.com
info@thorn.se
kundtjanst@creditstar.se
hello@billender.com
info@minifinans.se
info@säkerfinans.se
info@bliq.tech
info@snabbfinans.se
info@merax.se
info@slantar.nu
info@pluskan.se
info@untiegroup.se
kundservice@monara.se
info@monetti.se
kundtjanst@risicum.se
info@frogtail.se
info@primalcapital.se
info@kundfinans.se
kontakt@profilkredit.se
info@leasy.se
kundservice@kredera.se
info@smspengar.nu
hej@tandolan.se
info@viigalan.se
hello@getpfc.com
info@cashbuddy.se
info@goodcash.se
kundservice@fixza.se
info@cashrepublic.se
kundtjanst@credigo.se
kundtjanst@easycredit.se
kundtjanst@credway.se
hej@northmill.se
kundservice@fairlo.se
info@paymarkfinans.se
kundservice@ncfinance.se
Rubrik: Permanent spärr (personnummer; vad gäller all form av lån/kredit & reklam
"Hej,
Hoppas allt är bra
Mitt namn är:
Personnummer:
Email:
Telefon:
Adress:
Jag har en skuldsanering som snart är slutförd och för att garantera att jag aldrig får återfall i lånberoende så skulle jag vilja spärra mig PERMANENT hos Er samt i hela koncernen med systersidor och dotterbolag, om ni har sådana som erbjuder kredit eller låneprodukter/reklam.
Se nedan 4 punkter som skall följas.
1. Så att jag inte någonsin kan ta ett lån via Er sida eller via andra sidor i Er koncern igen.
2. Spärra mig från all form av reklam via SMS, Email, Post, Telefonsamtal hos Er och i hela koncernen samt systersidor.
3. Har jag INTE varit kund hos Er så ska personnumret spärras ändå för all framtid i förebyggande syfte vad gäller kredit och lånprodukter samt all form av reklam, även i koncern och systersidor.
4. Jag avropar även lagen om GDPR för att säkerställa att mina uppgifter från och med idag inte får säljas vidare.
Ni behöver inte fråga igen, utan jag bekräftar min permanenta spärr (som ska gälla hos Er och hos eventuella systersidor samt koncern) med mitt namn & personnummer: (fyll i namn och personnummer här) (vad gäller lån/kredit/onlinekredit/smslån/smålån/all form av reklam och liknande) på livstid med omedelbar verkan från dagens datum: 2023-04-21.
Skicka en skriftlig bekräftelse via mail på att det är gjort (Spärr för alla lånprodukter, spärr för all form av reklam och marknadsföring samt att mina uppgifter inte kommer att säljas vidare) så snart som möjligt!
Ingenting emot Er utan jag behöver hjälp att säkerställa att mitt lånberoende aldrig återvänder nu då jag fått skuldsanering.
Ha en trevlig fortsättning!
Med Vänlig Hälsning
Skriv ditt namn
Ja, vi är bara så bra!Heja oss
Ja sista i januari...herregud att det snart är slut. Det har ändå gått fort och problemfritt men ändå nervöst av rädsla av att man inte gjort fel....även om man vet att man gjort allt rätt. Ska bli skönt slippa den känslan.Ja, vi är bara så bra!
Januari för dig antar jag.
Ja verkligen, kan inte gå fort nog.Ja sista i januari...herregud att det snart är slut. Det har ändå gått fort och problemfritt men ändå nervöst av rädsla av att man inte gjort fel....även om man vet att man gjort allt rätt. Ska bli skönt slippa den känslan.
Vet precis känslan. Jag gick på helspänn i fem år (plus alla år före av trixande o jobbat massor för att få allt gå runt). Hela tiden rädd att nått skulle hända som skulle stjälpa allt. Fast man vet att man gjort rätt. Nu ett år efteråt har det tagit ut sin rätt litegrann.. Kroppen o knoppen mår inte bra. Man har slappnat av men då kommer allt i kapp på nått vis. Jag har tidigare haft en utmattningsdepression o känner igen symtomen.Ja sista i januari...herregud att det snart är slut. Det har ändå gått fort och problemfritt men ändå nervöst av rädsla av att man inte gjort fel....även om man vet att man gjort allt rätt. Ska bli skönt slippa den känslan.