Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

7500 kr snabbt till hyra??

Funkade inte där heller

Har själv suttit i din sits. Däremot trädde lagen in om att man får missa 3 hyror och sedan 2 veckor till vräkning efter det. Fick däremot ihop det efter någon mån. Jag tänker även att det är i andrahand vilket gör att 1a kontrakts innehavaren faller på obetalda hyror i slutändan inte du. Har du ett skriftligt kontrakt på hyrningen? har du te x 1-3 mån uppsägning kan du säga upp kontraktet och sedan flytta inom den tiden utan att betala hyrorna. Självklart är detta det tråkigaste alternativet. Kolla lagarna i din situation. Prata med hyresvärden igen om vad du kan betala nu och försök sedan reda ut det. Hoppas det reder sig för dig.

Har du verkligen kollat lån hos alla? Känns som man kan bli beviljad lån med allt möjligt.
Viaconto? Vivus? Ferratum? Monetti?
Jag står helt på noll, ingen inkomst, kronofogden, sjukskriven osv det är ingen som beviljar mig ett lån

Hittade en men dom kräver borgensman och det har jag ingen

Försöker få tag på någon privatperson som kan låna mig pengarna tills på onsdag, har dom på paypal men dom är inte på mitt konto förrän den 26e

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp