Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

50000 kr med anmärkning akut

Konstigt ändå
När jag har uc risk 13 inga anmärkningar o inga utmät försök o ändå inget lån då
Vet inte vad dem kollar efter heller ,,,, jag har uc 42,8 på deras upplysning har jag 9,33% 500tkr årsinkomst och 13tkr underskott ,,,, hur ser dina andra förutsättningar ut ? Lön underskott mm?

Konstigt ändå
När jag har uc risk 13 inga anmärkningar o inga utmät försök o ändå inget lån då

Du hade väl 22 ff? Skulle tro att dessa ställer till det...vänta ut förfrågningarna så har du större chans....

Underskott 180.000 men det har jag haft samma flera år o ändå fått lån

Hur kan jag inte ens få 10.000 i lån med Uc när jag ändå bara har 13 i ic score fattar inte det . Trodde det var scoren som var viktigast . Jag kan inte vänta 6 mån till på att förfrågningarna försvinner , redan vöntat 6 mån för i eec hade jag 40 ff och jag måste låna 8000kr varje månad av bekanta för att betala ränta på skit lån

Förfrågningar och underskott verkar betyda en del...sen även hur mycket lån man har i förhållande till sin inkomst.
Tror tyvärr inte du har så mycket val än att vänta ut förfrågningar...när försvinner dom?Kan du undvika förfrågningar ett par månader så hjälper det skulle jag tro....

I dec har jag 6 förfrågningar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp