Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

5000 kr akut - Provat alla tänkbara

Ingen här föresten som vill köpa något haha

damkläder
Skor
Barnkläder
Smink
Smycken
Leksaker
M.M

Hej! Gå in på en sida som heter tusenlappen! (Minilån) och det är mikro UC. Du kan få högst 2000 beviljat, inte alls hårda krav. Bara du inte just nu är hos inkassobolaget Versur inkasso. Ska verkligen försöka hjälpa dig. Vi har en vecka på oss att klura :)

Har provat alla tänkbara nu...
Dålig Bisnode och får inga beviljade lån alls.

Måste ha in 6080kr till 9/7 pga återkrav på föräldrapenning som blivit fler tydligen... kan inte. Hur fasen gör jag??

har 5000kr i beviljad kredit hos smspengar men de beviljar inga nya uttag pga Corona och att jag var sen med en räkning förut :(

snälla hjälp!!!
Har rensat så mycket här hemma nu och försöker sälja både på fb grupper och tradera.. men va gör jag?
Du kan ansöka om en avbetalningsplan på Försäkringskassans hemsida då behöver du inte betala hela återkravet på en gång . Man kan skriva in önskat belopp där . Du måste gå in via mina sidor på Försäkringskassan

Hej! Gå in på en sida som heter tusenlappen! (Minilån) och det är mikro UC. Du kan få högst 2000 beviljat, inte alls hårda krav. Bara du inte just nu är hos inkassobolaget Versur inkasso. Ska verkligen försöka hjälpa dig. Vi har en vecka på oss att klura :)
De har stängt pga Corona :(

Vad händer om man inte betalar det i tid? Om man skulle ha fått för mycket och inte vet om det kanske 6000 kan vara svårt för många att skramla fram utöver vanliga räkningar och så vidare. Blir det någon kronofogden då eller?

Vad händer om man inte betalar det i tid? Om man skulle ha fått för mycket och inte vet om det kanske 6000 kan vara svårt för många att skramla fram utöver vanliga räkningar och så vidare. Blir det någon kronofogden då eller?

vet faktiskt inte vad som händer om jag inte klarar hela beloppet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp