Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

500 kr idag?

Med tanke på att du förmodligen har en Iphone eller liknande. Lägg den i pant till hotellet, tror nog att dom kan acceptera det om det är 500:- du ska betala dom.

Jag kan bekräfta att det ser ut som TS befinner sig i ett land där klockan är vad hon påstod nyligen i alla fall.

Jag har dock ingen aning om var man löser 500 kr så fort. Höj krediten på ett kreditkort.. telefonbanken på din ordinarie bank borde fixa det

Tack Svante! Bisnode får jag inget på. Vet inte varför har inga anmärkningar. Ferratum har jag tyvärr redan. Har gett upp och kollar UC lånen.

Tack Svante! Bisnode får jag inget på. Vet inte varför har inga anmärkningar. Ferratum har jag tyvärr redan. Har gett upp och kollar UC lånen.

Ingen som tar UC betalar ut direkt nu mig veterligen.

Jag har kunnat låna av typ 3-4 Creditsafe långivare och de har jag redan.

Jag har kunnat låna av typ 3-4 Creditsafe långivare och de har jag redan.
Hoppas det löser sig för både boendet och din ekonomiska situation. Börja med att stänga av dina prenumerationer om du inte har koll på dom. Om du har abonnemang så kanske du kan dra dundle tricket.

Det måste lösa sig på ett sätt eller annat. Hoppas lite på att pengarna kommer in nu efter 00 svensk tid då det stämmer att UC inte betalar ut direkt - inte heller Lunar. Och ja, det här med prenumerationer är farligt. Ibland dyker de upp flera månader senare. Det gäller att ha koll. Vilket jag borde ha så det är en lite jobbig läxa.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp