Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

500.000 kronor i blanco, utan krångel

Är turbo warranter vanliga warranter möjligtvis optioner.

Är det jag gjort och varför jag är där jag är idag och såklart andra spel.

Dito, samma här. 1,5 miljoner kr i skulder tjoho :p

Snälla.... tänk när du hade över 1 miljon o blanco. Hur mådde du??

Du vet aldrig om du tjänar pengar på detta. Kan lika gärna bli som förra gången och här vet man inte om man är skicklig.

Du har framtiden framför dig nu! Du kan säkert lägga undan 5000 kr i månaden nu och det blir minst 60 000 kr på 1 år + en saftig skatt nästa år. Räcker inte det?

Om du inte lärde dig i skolan?

Bra lån är bostad och utbildning!! Resten ska man SPARA till!

Du vet aldrig om du tjänar pengar på detta. Kan lika gärna bli som förra gången och här vet man inte om man är skicklig.

Du har framtiden framför dig nu! Du kan säkert lägga undan 5000 kr i månaden nu och det blir minst 60 000 kr på 1 år + en saftig skatt nästa år. Räcker inte det?

Du kan släppa det. Han är speltorsk och inte så sugen på info kring att han bör tänka lite annorlunda

Svårt att bedöma vilken risk han tar av de positionerna han visa i bloggen. Men av bedömning av risk spridning så är det vårdslöst.

Men warranter han pekar ut där faller värdelös på måndag. Förmodligen innan öppning skulle jag gissa.

Snubben behöver nog dock krascha för att vakna, men den typ av risk han tar så sker det inom sinom tid.

Räcker med att Trump säger fel sak just den dagen

Senast ändrad:
Du kan släppa det. Han är speltorsk och inte så sugen på info kring att han bör tänka lite annorlunda

Vet hur det är. Minns när jag själv var speltorsk. 400 000 i lån, men lyckades spela upp till 20 000 kr på spelkontot. Gav mig kick och energi så förstår att om man har lyckats nolla sina lån efter 1 mille i blanco så tror man nog att man kan detta och är odödlig!

Han sitter i samma båt som oss inom sinom tid med den riskspridningen och risk han tar.
Blev nästan bara offtopic här. Ska försöka och be om hjälp igen senare när vi börjar närma oss den 15 juni, vill som sagt låna 470-500k. Låter den här tråden dö ut.

Blev nästan bara offtopic här. Ska försöka och be om hjälp igen senare när vi börjar närma oss den 15 juni, vill som sagt låna 470-500k. Låter den här tråden dö ut.

Det roliga är att all folk som försöker ge dig råd här är skuldsatta upp över öronen. De försöker ge andra råd om hur man tar rätt beslut och vad som är bäst för en:D ironin är obeskrivligt:p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp