Mm får väl ta och ringa till Lendo innan jag ansöker och höra mig för lite kring det där. Om det är som du säger och det inte påverkar ett dugg att jag först söker för 500k så vore det en plan.
Har Pro 3 so 0,020% betalar jag eller lägsta courtaget på 29 kronor. Har även samlingsfaktura på 3 avslut/sälj men det spelar knappast någon roll, eller har knappast spelat någon roll ska jag väl säga. Typiskt sett när jag kört avslut med över miljonen så har jag åkt på courtage på en 250 kronor vid varje avslut.
Har medvetet valt att använda Vontobel eftersom jag inte gillar Morgan Stanley, men via MST kan man annars få courtagefritt.
https://i.imgur.com/GaL3xZF.png
61000 kr senaste månaden i avgifter är ju en del pengar. Och de avgifterna har gett dig ett tomt konto och ett sug efter att låna en halv mille som du vill chansa vidare med.
Du har redan fått ett förslag hur du kan göra också.
Jag tycker dock du ska försöka hantera din beroendeproblematik.. ditt mål är ju att handla/spela mer, inte att ha ok med pengar, då hade du lagt av när du hade de däe 1.2 miljonerna.
Är set aktier du kör?
Är set aktier du kör?
Pengar som betalas när jag handlar samma dag, vet inte varför du tar upp det. Sättet jag har förlorat pengarna är inte under en längre tid utan genom ett antal korta dumma beslut, har inget emot val av produkter och därmed courtagefritt eller courtage.
Vilket förslag då? Har mest lämnat förslag själv, hmm sa att jag kunde söka 500k och sen ändra själv via lendo, men det är ingen som egentligen berört frågan alls.