Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

50-100k i lån när man redan har 900k reggat på uc

Hej!

Undrar om det går att få ett lån på 50-100k när man redan har en registrerad skuld på strax över 900k i skuld hos uc. Har ytterligare 13k utanför UC.
Kreditgivare är Collector, brabank, instabank, ica banken och remember. Har inga betalningsanmärkningar, 650k i årsinkomst 2018 och cirka 580k i 2019.

Vilken förmedlare vorde man ta? Bet ni om UC har uppdaterats den här månaden?

Det är naturligtvis årets inkomst som du skall uppge när du söker lån. Att du tappade rejält i taxerad inkomst mellan 2018 och 2019 behöver eventuellt inte betyda något, men har du tappat ytterligare i år så är det nog så att det påverkar.

UC uppdateras dagligen, om det har hänt något med dig som de vet om, så ja - det har uppdaterats den här månaden. Och det kommer att uppdateras i juli, augusti, september och alla andra månader som du genererar uppgifter till dem.

Jag fick ett lån hos Ikano bank på 90k, där 60k ska gå till att lösa ett dyrare lån. Skuldebrev ska tydligen skickas hem till mig nu och beräknas vara hos mig inom ett par fagar. Dock sa killen på Lendo att inga kompletteringar skulle krävas förutom lösenkravet. Vet inte om det var säljsnack. Någon som vet ifall de begär kompletteringar i samband med skuldebrevet? Eller kommer saker och ting rulla på efter jag skrivit under det utan att jag behöver krångla med en massa annat.

Jag fick ett lån hos Ikano bank på 90k, där 60k ska gå till att lösa ett dyrare lån. Skuldebrev ska tydligen skickas hem till mig nu och beräknas vara hos mig inom ett par fagar. Dock sa killen på Lendo att inga kompletteringar skulle krävas förutom lösenkravet. Vet inte om det var säljsnack. Någon som vet ifall de begär kompletteringar i samband med skuldebrevet? Eller kommer saker och ting rulla på efter jag skrivit under det utan att jag behöver krångla med en massa annat.
Har märkt på senaste att dom kan begära kompletteringar rätt sent i processen, inte helt 100 på det dock. Kolla med @Lasseman han verkar ju veta precis allt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp