Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

4finance hit går räntan

Senast ändrad:
Åh fyfan är de dit all hemsk ränta går... ush ja bhar haft me både onea o vivus o göra...har 2 månader kvar på min avbetalnings hos vivus sen e jag äntligen fri.....fan vad jag ska fira då!!!

Jag äger absolut en liten del av den yachten! Med tanke på all ränta och förlängningsavgifter jag betalat in. Ska höra av mig till Oleg och se om jag kan få åka med på en liten tur hahahahahahahahahahahaha

Varför har de inte 150% i dröjsmålsränta också?
De är smart också. Om du t ex inte betalar något fortsätter det att ticka 150% ränta i 4-5 månader. Skuld på 30 000kr går upp till nästan 50 000kr bara på 1 år.

Jag har en skuld hos dem, som de vägrar att skicka till KFM, trots att jag har löneutmätning. Intrum gör samma sak med mitt Bank Norwegian-lån. Det är jättefult att göra så, räntan tickar. Enda sättet för mej är att söka skuldsanering så att alla skulder kommer in för utmätning hos KFM. Jag tänker hålla ut med att begära skuldsanering till 1/11, då ny lag träder i kraft.

Fyfan helt sjukt va dom utnyttjar människor....Ja man kanske ska få be o åka me på den där lyxbåten som npn här skrev hahahahaha..känner mig lite del ägare i Den faktiskt haha

http://www.allabolag.se/5567904189/4finance_AB

Herregud. 250 miljoner i omsättning (!) för 2015. Hur kan de vara så överlägsna än sina konkurrenter? Aggressiv marknadsföring?

De hade kunnat ta 10000% i ränta. Folk hade ändå lånat.

Deras affärsidé bygger tyvärr på att låna ut pengar till icke kreditvärdiga, överskuldsatta människor i desperat behov av nya lån. Därav deras dominans på den svenska snabb-lånemarknaden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp