Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

4finance börjat rapportera till uc

Finns enbart med på kreditkollen som avslutade. I kreddy är dom ej med.

Nej,finns med på UC,har en liten skuld till Vivus som jag ska betala in nu i mars.
Den syns för mig.

Dom rapporterar nya också...en som fick 2500 kr i februari och det kom med nu på dennes UC...

Tur mitt är hos inkasso då!

Känns som det nästan inte finns några smålån kvar som inte syns på UC :-( hade hoppats på att 4finance inte skulle dyka upp

Nån mer som inte hade med Vivus på uppdateringen förra månaden men nu fick med den igen efter denna uppdateringen?
Denna slutbetalade Vivus innan den sista mars...och tog sen ut igen 1 april....men nu står den med som avslutad 31 mars? Visserligen så slutbetalades den igen innan sista april....men som sagt vid förra uppdateringen av UC var den inte med alls....

Nån mer som inte hade med Vivus på uppdateringen förra månaden men nu fick med den igen efter denna uppdateringen?
Denna slutbetalade Vivus innan den sista mars...och tog sen ut igen 1 april....men nu står den med som avslutad 31 mars? Visserligen så slutbetalades den igen innan sista april....men som sagt vid förra uppdateringen av UC var den inte med alls....

Ja samma här, min var avslutad innan 31 mars, och i april var den inte längre med men nu syns den som avslutad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp