Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

4000kr, men svårt att få lån

Hej,
Jag har extremt dålig uc, anmärkningar och tyvärr även skuld hos kronofogden. Däremot har jag pratat med inkassobolaget som kan dra tillbaka den ansökan om jag betalar in 4000kr asap.
Jag kan inte göra något via abonnemanget jag har då jag är spärrad för sånt.
Jag har 500kr jag kan lägga själv men utöver det behövs alltså 3500kr. Jag har även förlorat jobbet och vet inte när a-kassan sätter igång så allting är en stress just nu. Jag kommer få låna från familjen för att klara hyran 2 månader framöver.
Men tyvärr kan dom inte låna ut mer än så.
Finns det något lånebolag som beviljar även fast man har skuldsaldo?

Jag försöker sälja lite saker men har inte mycket av värde och det börjar bli lite akut.

Hej,
Jag har extremt dålig uc, anmärkningar och tyvärr även skuld hos kronofogden. Däremot har jag pratat med inkassobolaget som kan dra tillbaka den ansökan om jag betalar in 4000kr asap.
Jag kan inte göra något via abonnemanget jag har då jag är spärrad för sånt.
Jag har 500kr jag kan lägga själv men utöver det behövs alltså 3500kr. Jag har även förlorat jobbet och vet inte när a-kassan sätter igång så allting är en stress just nu. Jag kommer få låna från familjen för att klara hyran 2 månader framöver.
Men tyvärr kan dom inte låna ut mer än så.
Finns det något lånebolag som beviljar även fast man har skuldsaldo?

Jag försöker sälja lite saker men har inte mycket av värde och det börjar bli lite akut.

Är nog i princip omöjligt att få ett lån. Har du vänner osv som kan hjälpa annars?
För just ett lån blir svårt för dig

Är nog i princip omöjligt att få ett lån. Har du vänner osv som kan hjälpa annars?
För just ett lån blir svårt för dig

Okej, nej har inga vänner som kan hjälpa heller. Suck. Får försöka lösa på något sätt. Tack för svar iallafall

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp