- Meddelanden
- 101
- Mottagna reaktioner
- 169
- Poäng
- 327
Jag har haft stora bekymmer med Vivus och Onea. De har tjänat massor på mig som kund under fyra års tid där jag både förlängt och slutbetalat för att sedan låna ytterligare igen och igen och igen och igen och igen - men de har aldrig varit behjälpliga när jag bett om avbetalningsplan. 4finance är vidrigt.
te slut ledsna ja o ärendet skickades vidare till kronofogden...bestred ärendet men vivus krav för o få en avbtelaningsplan va att dom ville ha ett utslag så jag fick offra mig o ta en betalningsanmärkning suck..sen lyckades jag få till en avbetalningsplan. Direkt efter ja betalat av allt så fick ja massa erbjudanden igen o låna av dom o dum som jag va när jag redan satt i skiten med massa andra inkasso kostnader så tog ja lån hos vivus igen för o betala bort massa gammalt skit o så blev de samma visa igen..dom vägra avbetalningsplan o de skicakdes till kronofogden o jag bestred ärendet ännu en gång o fdras krav va att ja va tvungen o acceptera ett utslag med betalnings anmärkning om ja skulle få en avbetalningsplan...fick en avbtelaningsplan... 1200 kr i månaden,nu har jag 2 månader kvar o efter de tänker JAG ALDRIG MER LÅNA HOS DOM!!!!!! elr sms lån över huvud taget.