Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

38an o nätlån ?

De läser nog här för idag fick jag helt plötsligt svar :) tack!
Man kan ringa dem! Men den man ringer kan inte svara på någon fråga om ens skuld där. Så man får maila och hoppas på svar. Alla ställen där man inte kan se sin skuld skulle döskalle märkas. Som 38an.

Provade söka hos 38an igen nu.

Provade inte. Misstänker dom hade nekat mig.

har tidigare lånat av både nätlån och 38an utan några problem nu helt plötsligt så får jag avslag från nätlån. Mailade och frågade varför och fick till svar att jag var spärrad och att det då blir automatiskt avslag. Jag skrev tillbaka och undrade varför jag var spärrad och då säger han att jag efter senaste återbetalningen valt att bli spärrad och förklarade hur jag skulle göra för att häva spärren. Jag sa att jag aldrig själv har valt att bli spärrad och då svarar han att efter alla avslag jag fått så har dom spärrat mig. Men det jag undrar är varför jag ens blev det från början. Konstigt bolag.. tyckte om dessa från början, aldrig varit några problem.

har tidigare lånat av både nätlån och 38an utan några problem nu helt plötsligt så får jag avslag från nätlån. Mailade och frågade varför och fick till svar att jag var spärrad och att det då blir automatiskt avslag. Jag skrev tillbaka och undrade varför jag var spärrad och då säger han att jag efter senaste återbetalningen valt att bli spärrad och förklarade hur jag skulle göra för att häva spärren. Jag sa att jag aldrig själv har valt att bli spärrad och då svarar han att efter alla avslag jag fått så har dom spärrat mig. Men det jag undrar är varför jag ens blev det från början. Konstigt bolag.. tyckte om dessa från början, aldrig varit några problem.
Exakt samma för mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp