Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

38:an och nätlån

Är det någon som vet om man får låna hos 38:an när man har avbetalning på Nätlån? Eller om man ens får låna igen efter inkasso? De har även 247 credit eller vad de heter som är samma företag tror jag... all info uppskattas!

38an och närlån är inte samma företag!
Dom påverkar ej varandra.
Dom skickar faktura via mail har jag för mig.
247 credit är McGreg som har, dom som även har axcept och 4klöver, så dessa tre hänger ihop.

Det går bra att ha lån hos både 38an, nätlån och extraslanten samtidigt. 38an och extraslanten är samma företag. nätlån är inte samma företag men det är samma ägare tror jag

Jag gick lån beviljat hos 247 credit idag och jag har ett aktivt lån hos Axcept. Dock sökte jag bara på 1000kr men beviljat och utbetalt!

Jag har avbetalningsplan hos Axcept och ett aktivt lån hos 247credit Jag har också avbetalningsplan hos 38:an och Nätlån och aktivt lån hos eXtrlånet.se

Senast ändrad:
Där ser man! Jag trodde McGreg var hårda då det står i deras villkor att dom kollar hos samarbetspartners. Aja. Kan vara bra och veta, tror inte alla här visste om detta. :)

Jag tror det beror på att så länge jag förlängde betalade jag alltid i tid och jag gör samma sak nu när jag har avbetalningsplaner. Jag vet att det är idiotiskt att ta nya lån hos samma företag man har avbetalningsplan, men ibland har man inget val.

Sant, men behöver man ett par tusen är det värt ett försök :) Tror nog många här kommer pröva att söka .
:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp