Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

38 440 kr kvar i löneutmätning. Lite frågor..

Jag har i dagsläget 38 440kr kvar i min löneutmätning. Har släppt nästan allt mitt skit dit o haft löneutmätning i snart 1år.

Läste nu på kronofogdens hemsida att i normalt fall så har man bara löneutmätning i ett år om skulden räknas med o kuna betalas av inom 1år men nu har de gått ett år snart o har ca 38 tusen kvar:( d

...dom gjorde en sån här tillgångs undersökning för nästan ett år sen men hittade inget då utan fick besked om fortsatt löneutmätning. Kommer dom göra en ny sån där sökning för varje år elr hur funkar det?

Äger en bil som e värd ca 15 tusen behöver den för o kuna ta mig till jobbet,går inga bussar osv. Äger ingenting annat ut av värde.

Får man fråga hur mycket du lyckats betala av på 1 år ?

En bil för 15 orkar nog ingen hämta. Tillgångsundersökning görs oftast med ett eller två års mellanrum.
Man borde aldrig avslutar din utredning med utredningsrapport om man tyckte det fanns något att utmäta

Får man fråga hur mycket du lyckats betala av på 1 år ?

Ja nu mins ja inte exakt men de drogs ca 3500kr i 11 månader så skulden minskade rejält sen när de knappt va nå kvar då kom de en skuld på 26 tusen till ush. Bara bita ihop o hoppas man snart e skuldfri..

En bil för 15 orkar nog ingen hämta. Tillgångsundersökning görs oftast med ett eller två års mellanrum.

Man borde aldrig avslutar din utredning med utredningsrapport om man tyckte det fanns något att utmäta

Vad menas med de sista du skrev?:( Alltså dom gjorde en utrednings rapport för knappt ett år sen o har för mig dom gör en sån där koll varje år?:(

För mig har dom gjort tillgångsutredning vartannat år.
Har haft löneutmätning sen 2013. En gång har jag fått besök hemma. Det var när dom ville utmäta huset.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp