Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

37 minuter från samtal till beslut idag!

Hur har det gått @Miranda_ ? Har du hört något mer efter inledande? Jag har ej hört något sedan inledande beskedet. Imorgon har det gått 7 veckor sedan jag fick inledande . Börjar bli så sjukt nervös för att det dröjer

Hur har det gått @Miranda_ ? Har du hört något mer efter inledande? Jag har ej hört något sedan inledande beskedet. Imorgon har det gått 7 veckor sedan jag fick inledande . Börjar bli så sjukt nervös för att det dröjer
Hej! Inte ett ljud här heller och exakt sju veckor idag. Läste ett inlägg där de hade fått förslag till beslut efter kortare tid. Jag är också nervös. Vet du om det brukar dröja längre om det lutar åt avslag?

Hej! Inte ett ljud här heller och exakt sju veckor idag. Läste ett inlägg där de hade fått förslag till beslut efter kortare tid. Jag är också nervös. Vet du om det brukar dröja längre om det lutar åt avslag?
För mig tog det ungefär 9veckor från inledande till betalplan, tiden kan nog variera rätt mycket.

För mig tog det ungefär 9veckor från inledande till betalplan, tiden kan nog variera rätt mycket.
Hörde du något däremellan?
Om det lutar åt avslag, hör de flest av sig tror ni? Så att man kan förklara eller svara på frågor

Exakt min tanke också . Men det verkar vara väldigt olika . Bara fortsätta vänta på beslutet. Men svårt att ha tankarna på något annat just nu! Hoppas på positiva nyheter snart!

Exakt min tanke också . Men det verkar vara väldigt olika . Bara fortsätta vänta på beslutet. Men svårt att ha tankarna på något annat just nu! Hoppas på positiva nyheter snart!
Hej! Jag fick förslag på betalplan nu precis. En lättnad men nu följer ännu en nervös tid. Någon som kan ge råd vad jag bör titta närmare på? Hur stor risk är det att få avslag efter förslag på betalplan?

Grattis till förslag! ^^ Kan ej ge något tips tyvärr då jag är lika ovetandes som du!

När du fått förslag till betalplan är det bara godkänna så är det klart

Fortfarande inte hört något ännu :( Förstår inte vad som tar som tid. Börjar bli knäpp av denna väntan …

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp