- Meddelanden
- 49
- Mottagna reaktioner
- 71
- Poäng
- 197
Ca 6 år innan jag skickade in om skuldsaneringHur länge var du skuldsatt om man får fråga ?![]()

Ca 6 år innan jag skickade in om skuldsaneringHur länge var du skuldsatt om man får fråga ?![]()

Nej?Har du 2 olika betalplaner?
Skönt med 3 år ! Men 6 år … det är inte så länge .. 6 år ? En annan har ju suttit med skulder sen 2015 . Var det handläggaren som sa att du haft skulder länge ?Ca 6 år innan jag skickade in om skuldsanering![]()
Det stog så i förslaget , men huvudsaken som gör att betalplanen är 3år är nog denna text från förslagetSkönt med 3 år ! Men 6 år … det är inte så länge .. 6 år ? En annan har ju suttit med skulder sen 2015 . Var det handläggaren som sa att du haft skulder länge ?
Svårt att se att du haft KFM sen 2015 med tanke på din boende situation?Skönt med 3 år ! Men 6 år … det är inte så länge .. 6 år ? En annan har ju suttit med skulder sen 2015 . Var det handläggaren som sa att du haft skulder länge ?

Stod att ingen av borgenärerna hade motsatt sig förslaget!Så skönt!Idag fick jag beslut om skuldsaneringStod att ingen av borgenärerna hade motsatt sig förslaget!
Nu är det väl 3 veckor innan beslutet vinner laga kraft som jag förstått? Så himla tacksam för denna chans!!
STORT GRATTIS ! Toppen ju !Idag fick jag beslut om skuldsaneringStod att ingen av borgenärerna hade motsatt sig förslaget!
Nu är det väl 3 veckor innan beslutet vinner laga kraft som jag förstått? Så himla tacksam för denna chans!!
Ja, så så så Tacksam! Tack!Så skönt!
Stort Grattis !⭐️
Tusen Tusen Tusen TACK!STORT GRATTIS ! Toppen ju !