- Meddelanden
- 1 109
- Mottagna reaktioner
- 590
- Poäng
- 597
Undrar när i juniYtterst oklart, jag fick detta svar nedan senast jag hade kontakt med dom och frågade om skattebeskedet kommer i Juni eller senare. Dock för någon som mig (min deklaration var helt rubbad pga strul med arbetsgivarens permitteringsrapportering) så stod det ju först att jag skulle betala tillbaka 14K, sen gjorde jag ändringarna och då stod det att jag skulle få tillbaka 25K, sen nu efter uppdateringen som skedde för mig idag står det att jag ska få tillbaka 20K. Man får väl se.Underskottet hamnar på 34K så något bör man väl få tillbaka ändå, endast skattat kring 25% men inkomsten är bara på totalt 248K för förra året så.
"Om du har skatt att få tillbaka, får du ditt slutskattebeskedet i juni. Om du har skatt att betala tillbaka får du ditt slutskattebesked mellan 1-2 augusti om du har digital brevlåda eller senast den 20 augusti om du inte har digital brevlåda."
väntar också spänt på detta.
Underskottet hamnar på 34K så något bör man väl få tillbaka ändå, endast skattat kring 25% men inkomsten är bara på totalt 248K för förra året så.
och jag är så desperat efter ett samlingslån, är så nära att klara mig nu... med kommer ramla på mållinjen. what to do