Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Jag frågade varför jag inte hade fått något slutskattebesked och svaret jag fick va att det inte fanns någon anledning utan att dom helt enkelt missat det.

så när de gick genom alla deklarationer en och en för att godkänna Med underskrift , de missade din deklaration i pappershögen med deklarationer?

så när de gick genom alla deklarationer en och en för att godkänna Med underskrift , de missade din deklaration i pappershögen med deklarationer?

Mycket möjligt att det är så det gått till, även Skatteverket har färskingar! Borde gå att söka om förskottsutbetalning eftersom det är Skatteverket som klantat sig.

Mycket möjligt att det är så det gått till, även Skatteverket har färskingar! Borde gå att söka om förskottsutbetalning eftersom det är Skatteverket som klantat sig.

ja men har du lämnat in din deklaration på papper så skulle du inte få slutskattebesked nu i april ändå så:) eller du har väl lämnat in den på papper?

ja men har du lämnat in din deklaration på papper så skulle du inte få slutskattebesked nu i april ändå så:) eller du har väl lämnat in den på papper?

Givetvis har jag lämnat in den korrekt, annars skulle jag inte sitta här och gnälla om det!

Jag fattar inte heller? Du har lämnat in pappersblanketten? Isf har dom väl inte missat din deklaration? Man får ju ingen utbetalning nu om man inte lämnat in elektroniskt? Och hur kan en elektronisk sak missas? :eek:

Givetvis har jag lämnat in den korrekt, annars skulle jag inte sitta här och gnälla om det!

först säger du att att Skatteverket har slarvat bort din deklaration. Sen att det kan mycket väl vara så att din deklaration har missats av ”färskningar” bland pappershögen av deklarationer.
alla som har deklarerat digitalt utan ändring får pengar i april. Hur har Skatteverket kunnat missa din deklaration bland miljontals deklarationer som sköts DIGITALT? Jag har aldrig hört något liknande , Därför försöker jag förstå vad du menar.

Blir sjukt förvirrad av det ni skriver, vem har ens nämnt en pappersdeklaration? Klart jag inte skulle gnälla om jag inte hade rätt att få pengarna nu. Har deklarerat första dagen och gjort allt som man ska och inte ändrat något.

Jag fattar inte heller? Du har lämnat in pappersblanketten? Isf har dom väl inte missat din deklaration? Man får ju ingen utbetalning nu om man inte lämnat in elektroniskt? Och hur kan en elektronisk sak missas? :eek:

Har aldrig nämnt en pappersdeklaration så vet inte hur det har kommit på tal.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp