Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Detta gäller min pappa. Har är inte så kunnig inom data, därför frågar jag åt honom, då jag är insatt i hans ärende och vill hjälpa han.

Han gjorde sin första inbetalning till skuldsaneringen nu i feb -21.
Det står på hans första papper som han fick från skuldsan. att det är inte beslutat än om det riktiga beslutet att han får skuldsanering.

Han ska få tillbaka över 20tusen på skatten.

Så han vill veta om han får behålla skatten.?!?

Han kan ju vänta in i det sista med att deklarera och hoppas på ett beslut innan dess. Man kan ju också deklarera den traditionella vägen via papper, då får man väl inte tillbaka skatten förrän i juni.

Han kan ju vänta in i det sista med att deklarera och hoppas på ett beslut innan dess. Man kan ju också deklarera den traditionella vägen via papper, då får man väl inte tillbaka skatten förrän i juni.
Det är väl förutsatt att du inte fått den till Kivra?

Man ska godkänna skatten före 31.à mars. Men hur långt efter kan det ta när man får pengarna? Slutgiltigt skattebesked?

Man ska godkänna skatten före 31.à mars. Men hur långt efter kan det ta när man får pengarna? Slutgiltigt skattebesked?
Såhär har det sett ut för mig:
SLUTSKATTEBESKED:
2017-04-04
2018-04-03
2019-04-08
2020-04-06

Har frågat många gånger men hur sänker man underskottet ?? Och kan det bli några frågor från Skatteverket ?? Tacksam för svar

Har frågat många gånger men hur sänker man underskottet ?? Och kan det bli några frågor från Skatteverket ?? Tacksam för svar
Ändra direkt i appen eller via webben. De avdraget är frivilligt så Skatteverket lär inte bry sig direkt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp