Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Hade dom missat helt att rapportera? För mig säger dom att dom har rapporterat under arvato, men det är inte ens nästa totala beloppet jag har betalat in. Har nog + 15tkr i räntor bara där. Dom säger 700kr...
För mig har dom rapporterat arvato men inte nåt som heter IFA finance dac.. den verkar jag få rapportera in själv, fick det beloppet per Mail.

För mig har dom rapporterat arvato men inte nåt som heter IFA finance dac.. den verkar jag få rapportera in själv, fick det beloppet per Mail.
Vad är detta IFA Finance dac? Är det något som gothia ska rapportera?

Vad är detta IFA Finance dac? Är det något som gothia ska rapportera?

Kan vara entercard, faktiskt ingen aning. Känns inte som att gothia har köpt skulderna och då är det upp till arvato/IFA mm att rapportera in själv. Har avslutat mitt ärende där för någon månad sen nu som tur är

Fick nu korrigering från SEB Eurocard att dom rapporterat x 3. Så fick avskrivning på 5K i ränta på mitt underskott.

Hej!

Nån som vet om man får behålla skatteåterbäringen om man har skuldsanering?

Och hur vet man att beslutet vunnit laga kraft? I hur många månader har man inledande skuldsanering? alltså innan det slutgiltiga beslutet kommer?

Har du inledande nu? För egen del fick jag inledande nov och beslut i mars. Beslutet brukar synas i poit och därefter tar det tre veckor innan beslutet vunnit laga kraft.

Senast ändrad:
Har du inledande nu? För egen del fick jag inledande nov och beslut i mars. Beslutet brukar synas i poit och därefter tar det tre veckor innan beslutet vunnit laga kraft.

Detta gäller min pappa. Har är inte så kunnig inom data, därför frågar jag åt honom, då jag är insatt i hans ärende och vill hjälpa han.

Han gjorde sin första inbetalning till skuldsaneringen nu i feb -21.
Det står på hans första papper som han fick från skuldsan. att det är inte beslutat än om det riktiga beslutet att han får skuldsanering.

Han ska få tillbaka över 20tusen på skatten.

Så han vill veta om han får behålla skatten.?!?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp