Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Sjukt. Gått från 176 000 i ränta 2018, 135 000 2019 och 2020 nere på 65 000.

samtidigt ökat inkomsten med nästan 50 k varje år och landade på 510 k iår. Men det påverkar väl inte betydet när man har 10 anmärkning. Gissar jag.

galet när man får lägga 100 000 på amortering istället för ränta. Kul men fick en liten restskatt för trodde jag skulle ligga på 100 000 i ränta.

vet ngn hur man gör för att få betala denna så sent som möjligt?
10 000 kr att betala då va ?

Gothia har inte rapporterat kontrolluppgifter för mig heller , säkert 10.000 kr till . Hur ska man göra för att få det okej innan man godkänner deklarationen i slutet på mars ?, kan man va på dom att skicka det till skatteverket och blir det ändring då ? // nisse

Gothia har inte rapporterat kontrolluppgifter för mig heller , säkert 10.000 kr till . Hur ska man göra för att få det okej innan man godkänner deklarationen i slutet på mars ?, kan man va på dom att skicka det till skatteverket och blir det ändring då ? // nisse
Jag mailade dom och förstod dom inte frågan , men svarade att mina räntor inte var in rapporterade till Skatteverket riktigt och vänligen uppdatera så det blir riktigt . Tror jag får svar på måndag igen

Jag mailade dom och förstod dom inte frågan , men svarade att mina räntor inte var in rapporterade till Skatteverket riktigt och vänligen uppdatera så det blir riktigt . Tror jag får svar på måndag igen
När jag ringde sa dom att de inte kunde göra det, utan de skickar hem papper med rätt uppgifter till mig som jag får skicka in till Skatteverket själv :( så jag tänker godkänna deklarationen och ta pengarna i april. Sen när ja fått dom gör jag ändringen och får ut resterande sen istället :axelryck:

När jag ringde sa dom att de inte kunde göra det, utan de skickar hem papper med rätt uppgifter till mig som jag får skicka in till Skatteverket själv :( så jag tänker godkänna deklarationen och ta pengarna i april. Sen när ja fått dom gör jag ändringen och får ut resterande sen istället :axelryck:
Tycker det är sjukt dåligt ! Kommer med ringa ! Säkert minst 10k som inte är inrapporterade

Tycker det är sjukt dåligt ! Kommer med ringa ! Säkert minst 10k som inte är inrapporterade
Sjukt dåligt! Men orkar inte hålla på, fattades 7864kr för mig. Samt 1761kr på alektum och 420kr på svea inkasso.
Är ju ändå 10.000kr som fattas :eek:

Är det endast dröjsmålsränta vilket det brukar vara hos inkassobolag finns ingen skyldighet att rapportera. Dom får rapportera om dom vill, och man får ta upp räntan i deklarationen om man vill.

Vet att dom kan ta betalt av uppdragsgivaren för kontrolluppgifterna, är inte uppdragsgivaren intresserad av det så blir det inget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp