Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Fick min nyss, aldrig fått så tidigt något år. Får tillbaka 19500 ska användas till att ytterligare betala ner mina kreditkort . Har minskat mina kreditkort med 100.000 sedan november 2020 men med mitt massiva underskott blir det inget nytt lån i år för att samla ihop mina blancolån. Till dem som undrar, Bank Norwegian finns med. Trodde jag skulle
få ca 5000 tillbaka då jag hade jämkning förra året så jag är jätteglad åt mina 19500

Fick den fjärde förra året och brukar få snabbt så gissar att den trillar in imorgon bitti. Kommer gå till CSN allt. 0a som sista siffra. Inget besked än.

Min pappa fick sin idag men inte jag eller maken :)

maken får alltid innan mig. Han har 1 som sista siffra så med den logiken borde han ju fått redan då farsan har 2 :)

Fick min nyss, aldrig fått så tidigt något år. Får tillbaka 19500 ska användas till att ytterligare betala ner mina kreditkort . Har minskat mina kreditkort med 100.000 sedan november 2020 men med mitt massiva underskott blir det inget nytt lån i år för att samla ihop mina blancolån. Till dem som undrar, Bank Norwegian finns med. Trodde jag skulle
få ca 5000 tillbaka då jag hade jämkning förra året så jag är jätteglad åt mina 19500
Har 5 som slutsiffra.

Jag trodde faktiskt på det systemet och nämnde det här på forumet förra året. Jag förstod sen att det nog inte gällde längre :facejoy:
Jag tror helt enkelt det funkar som typ när man uppdaterar appar - man trycker på ”uppdatera alla” men man vet aldrig vilken app den börjar med. Summa summarum: jag tror på slumpen! :rolleyes:

Skickas det ut dygnet runt ? Eller är de till en viss tid på kvällen man kan förvänta sig? Nån som vet? :D:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp