Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Imorgon börjar det skickas ut alltså :)

Fick min den 5/3 2020, den 7/3 2019, 8/3 2018 och 8/3 2017. Så har jag tur får jag min denna vecka är så nyfiken på hur mycket jag får tillbaka då jag hade jämkning hela förra året.

Fick min den 5/3 2020, den 7/3 2019, 8/3 2018 och 8/3 2017. Så har jag tur får jag min denna vecka är så nyfiken på hur mycket jag får tillbaka då jag hade jämkning hela förra året.
Kommer någon ihåg när den skickas ut är det efter 24.00 eller på morgonen aktuell dag.

Sen är det ju det eviga väntade för att få tillbaks pengar om man nu får det

Kommer någon ihåg när den skickas ut är det efter 24.00 eller på morgonen aktuell dag.
Stod ingen klocka i Kivra men kollar jag på gamla Mail från 2017-2018 kom det blandade tider (kl 11 på ena och kvällstid på andra) så det kan nog variera, därav man ger ett datum spann stället för alla får sin den 3:e

Jag brukar vara ivrig, men känns inte lika spännande nu när man jämkar. Jämkade från augusti förra året, men känns som att det kan slå åt vilket håll som helst.
Däremot ser jag fram emot att få den nya inkomsten deklarerad som är lite högre än nuvarande iaf. :)

Väntar ivrigt. Första året på säkert 10år som jag inte satt mig ner och räknat ut allt i förväg. Annars brukar jag har räknat ut flera ggr, så det stämmer mer eller mindre på öret.

Lär göra lite avdrag osv iår, så får lov att vänta på pengarna..

Ingen som har fått? Spännande vecka :)
Betalar hiskliga summor i ränta så brukar få tillbaka en hel del.. lite orolig över mina bonusar som jag fick förra året på jobbet, hoppas allt är draget som det ska.. enligt mig är det så åtminstone

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp