Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Ok,

Då är jag med.
Har det ändrats räntebelopp från
den tryckta deklarationen i Kivra så
får man vänta på pengar enligt din koll
med Skatteverket.

De verkar dock lite snurriga då du fått tre olika svar.

Ok,

Då är jag med.
Har det ändrats räntebelopp från
den tryckta deklarationen i Kivra så
får man vänta på pengar enligt din koll
med Skatteverket.

De verkar dock lite snurriga då du fått tre olika svar.
Ja precis. Men som sagt har jag ju fått 3 olika svar, så återstår o se vem som har rätt :facejoy:

Jag är så dåligt på det här och undrar hur vet man om inassoföretagen har skickat ränteuppgifter sent? Jag skickade deklarationen 16 mars och hoppas få den nu i april annar e det kört.

Jag är så dåligt på det här och undrar hur vet man om inassoföretagen har skickat ränteuppgifter sent? Jag skickade deklarationen 16 mars och hoppas få den nu i april annar e det kört.
Står på din deklaration när du skulle lämna deklarationen ”att du har ändrade uppgifter”.

Kan man kontrolla det nu? Jag minns inte att jag såg något sånt.
Ja de kan du. Om du loggar in i appen står det en liten blå ruta under det preliminära beloppet att få tillbaka.
Då kan du även klicka på ränteutgifter nere i deklarationen och där ser du ”ny uppgift” o datum inom parantes då de kom in till Skatteverket.

Ringt och pratat med dem nu med, och enligt honom jag pratade med så ska det inte vara några problem att få pengarna i april om ändringen har kommit in innan deklaration öppnade. Så hoppas det stämmer men får väl se när dem säger olika men känns som det bli ett väldigt liv om dem inte gått ut med detta tydligt att det skulle ha räknas som en ändring

Ringt och pratat med dem nu med, och enligt honom jag pratade med så ska det inte vara några problem att få pengarna i april om ändringen har kommit in innan deklaration öppnade. Så hoppas det stämmer men får väl se när dem säger olika men känns som det bli ett väldigt liv om dem inte gått ut med detta tydligt att det skulle ha räknas som en ändring
De är exakt så jag känner också, speciellt inte när de stog klart o tydligt på hemsidan först och sen helt plötsligt är det borta. När jag ifrågasatt de sa hon ju bara att hon skulle ta min åsikt vidare.
Detta är ju något de kan komma på nån annan tid på året, inte i samband med utbetalning. Tror de är väldigt många som skulle bli otroligt besvikna samtidigt ringa ner dom o fråga varför de inte fått sina pengar när de gjort allt som krävs..

De är exakt så jag känner också, speciellt inte när de stog klart o tydligt på hemsidan först och sen helt plötsligt är det borta. När jag ifrågasatt de sa hon ju bara att hon skulle ta min åsikt vidare.
Detta är ju något de kan komma på nån annan tid på året, inte i samband med utbetalning. Tror de är väldigt många som skulle bli otroligt besvikna samtidigt ringa ner dom o fråga varför de inte fått sina pengar när de gjort allt som krävs..
Ja det är ju lite sent att komma på detta nu...

Hej
Var in här och läste nu och fick panik. Har stenhårt räknat med återbäring nu i veckan...men läste nu i tråden om ändringar. Även på mig hade Arvato gjort en ändring den 12/3. Alltså innan deklarationen öppnade. Så nu vet man alltså inte om man får pengarna? Kändes som allt rasade nu...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp