Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 - 9 mars levereras deklarationen till digitala inbox

Är inte Gothia Arvato finance? Jag har iallafall nått därifrån. Och har för mig de är från gothia. Men nu när jag kollade har jag inget heller från Lowell eller Alektum eller Svea :( tröttsamt om man måste registrera de själv. Men kan man inte göra ändringen efter april ?
Blir att sätta sej ner och ringa och se var man kan få alla ränteuppgifter.

Då har jag från gothia! Vilken skuld var det som du hade hos Lowell? Jag hade entercard och den är rapporterad, pratade med Lowell nyss

Fick min nu, 19800kr tillbaka. Hade 132000 inkomst och betalade 38 000 ränta!!!

Fick min nyss, tycker det saknas många ränteuppgifter. Om man väljer att lägga till dom manuellt för man inte pengarna i april då?

Ah, nu när du säger det så kan det nog vara så! Jag har också från Arvato. Går man in på Gothia, ”mina sidor”, så står det att om man vill betala hela sin skuld så är det till Arvato.
Jag ringde gothia, den man har till Arvato hade de rapporterat. Men jag hade även nått till IFA finance och den var inte inrapporterad. Fattades 7864kr där.
Alektum hade heller inte skickat till Skatteverket, ytterligare 1761kr.

Lowell var qliro så dom hade visst rapporterat.

Jag ringde gothia, den man har till Arvato hade de rapporterat. Men jag hade även nått till IFA finance och den var inte inrapporterad. Fattades 7864kr där.
Alektum hade heller inte skickat till Skatteverket, ytterligare 1761kr.

Lowell var qliro så dom hade visst rapporterat.
Suveränt, tack!!
Då är det Svea och Alektum jag behöver rapportera in själv. Svea har jag inte fått nåt årsbesked från.

Suveränt, tack!!
Då är det Svea och Alektum jag behöver rapportera in själv. Svea har jag inte fått nåt årsbesked från.
Ja precis, frågan är bara. Hur gör man nu? Om man gör ändringar när de öppnar, får man pengarna i april då?
Jag skulle få hemskickat på papper allt jag betalt i ränta så jag hade underlag att skicka in till skatteverket.
För mig diffade de ändå 10.045kr så de var tur jag fick läsa era inlägg, annars hade jag inte tänkt på det.

Ja precis, frågan är bara. Hur gör man nu? Om man gör ändringar när de öppnar, får man pengarna i april då?
Jag skulle få hemskickat på papper allt jag betalt i ränta så jag hade underlag att skicka in till skatteverket.
För mig diffade de ändå 10.045kr så de var tur jag fick läsa era inlägg, annars hade jag inte tänkt på det.
Det undrar jag med :facejoy: Eller om man gör som skrevs tidigare att man bara godkänner den nu och skickar in efter man fått pengarna i april, om det går. För mig diffar det inte så mycket, 3439 kr och eventuellt några hundralappar från Svea. Men jag vet inte riktigt om det är värt det. :/

Gör du ändringar får du pengarna runt midsommar. För att få i april får man inte göra rättningar/kompletteringar.

Gör du ändringar får du pengarna runt midsommar. För att få i april får man inte göra rättningar/kompletteringar.
Aha okej, ja då godkänner jag den sen skickar jag in i efterhand en ändring! =) Blir ändå nån mer tusenlapp för mig.

Någon fler än mig som inte har fått något ännu? Verkar bli ”slumpmässigt” sist alla år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp