- Meddelanden
- 188
- Mottagna reaktioner
- 60
- Poäng
- 197
1a året klart här! Känns bra. Gätt mycket fint. Har en fin buffert på sidan dessutom.
Kortsagt, under min föräldraledighet försvann mitt arbetsplats och jag skulle bli omplacerad så att nya arbetstider skulle inte passa mig längre med småbarn. Då valde jag att studera istället, gjorde omprövning och fick 0 plan.Nyfiken fråga bara, men avslutade du en anställning och började studera istället?
dom bryr sig aldrig om sånt..I smyg? Tror du inte det syns på deklarationen haha
måste vara en helt sjukt skön känsla att vara så nära målJanuari, februari och mars kvar. Tre betalningar och sedan är fem år med skuldsanering över![]()
Klart dom gör,händer att det dyker upp något uc då och då,har du sanering?dom bryr sig aldrig om sånt..
måste vara en helt sjukt skön känsla att vara så nära mål
Grattis! vad är det som händer nu ? jag har en sits där jag vill flytta ihop med min tjej, vi båda har 2 st små bostadsrätter vilket gör det lite stökigt.Skusan avslutad för 2 dagar sedan, så har inte hunnit landa i känslan riktigt än.
Kommer såklart fortfarande irra omkring här på forumet framöver för att eventuellt kunna vara delaktig i att hjälpa andra.
Nästan som min då med åren men juni istället för juli4årig betalplan till juli 2029 , sanering slut 2030![]()
.