tänk på att det ska vara ca 5k efter skatt innan du ska ompröva , även att existensminimum ökar varje år.Lite mindre än 3 år kvar. Ökat 3k i lön före skatt så har inte omprövat det ännu. Förmodligen att jag skickar in en omprövning efter nästa års löneökning.
fyfan va skön!! sista oktober 2028 är jag fri, känns som en evighet...sista oktober så är jag fri!
Gjort en omprövning när jag belv sambo, och fick då betala 11500:- istället för 5500:- dom sista 2 åren
Utan att ompröva?Fem månader kvar av fem år.
Har gått från 478.000 per år till 672.000.
Utan att ompröva?
Ja! känns fantastiskfyfan va skön!! sista oktober 2028 är jag fri, känns som en evighet...
joo tack! jag har faktiskt en väldigt tacksam sanering. så jag ska verkligen bara köra på utan att tänka på den allt för mycketJa! känns fantastisk
gick faktiskt ganska fort tycker ja, bara att försöka att inte tänka på det!
Har oxå 2 år kvar i nov och 4 års sanering. Varför säger du 5 år ändå? Är man inte fri efter 4 år om sanerigen är på 4 år och inte 5?Snart har 2 utav 5 år gått för mig.
Har betalplan på 4 år.
Lön gått upp så gjort 1 omprövan redan.
Nej saneringen är alltid i 5 år så anmärkningen kommer vara kvar sista året med även om du inte betalar ngtHar oxå 2 år kvar i nov och 4 års sanering. Varför säger du 5 år ändå? Är man inte fri efter 4 år om sanerigen är på 4 år och inte 5?