Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

och hur mycket mer i inkomst har ni gått upp med sedan ni fick inledande ?

Snart har 2 utav 5 år gått för mig.
Har betalplan på 4 år.

Lön gått upp så gjort 1 omprövan redan.

och hur mycket mer i inkomst har ni gått upp med sedan ni fick inledande ?
1.5 kvar på betalplan (4 år)
Men sambon gravid så kommer med största sannolikhet vara 6 månader till jag betalar innan det blir 0 plan.
Gått upp 4000 i lön sen inledande och omprövat för det 1 gång som blev avslag

1.5 kvar på betalplan (4 år)
Men sambon gravid så kommer med största sannolikhet vara 6 månader till jag betalar innan det blir 0 plan.
Gått upp 4000 i lön sen inledande och omprövat för det 1 gång som blev avslag
Tror du att du endast behöver betala något under 6 månader och resterande ett år blir nollplan för att ni väntar barn ? Jag är i samma sits, men endast haft sanering 1 år. Vi väntar tillökning i familjen till sommaren . Därför jag frågar om det även skulle kunna gälla mig

sista oktober så är jag fri!

Gjort en omprövning när jag belv sambo, och fick då betala 11500:- istället för 5500:- dom sista 2 åren

Tror du att du endast behöver betala något under 6 månader och resterande ett år blir nollplan för att ni väntar barn ? Jag är i samma sits, men endast haft sanering 1 år. Vi väntar tillökning i familjen till sommaren . Därför jag frågar om det även skulle kunna gälla mig
Om 6 månader kommer barnet. Jag har en omprövning nu inne för sambon pluggar och flyttat till dyrare boende och handläggaren sa att jag kommer få sänkt (om inte någon har åsikter om det) jag betalar nu 4000:- så blir det nu bara lite sänkt denna gång så om 6 månader kommer barnet då får jag behålla mer för det med så tror inte det finns så mkt över till att betala då, kanske blir att jag får betala lite men inte mkt.

Så det beror ju helt på hur mkt man betalar in från början och jag som betalar in så pass lite gör att summan jag kan betala nästan försvinner. Så skicka in omprövning sen när det är dags för du får ju behålla mer för det nya barnet

Lite mindre än 3 år kvar. Ökat 3k i lön före skatt så har inte omprövat det ännu. Förmodligen att jag skickar in en omprövning efter nästa års löneökning.

1 år kvar av betalplanen och 2 år kvar av själva skuldsaneringen. Lönen har ökat men inte tillräckligt för att göra en omprövning ännu.

Inne på mitt fjärde år och lönen har ökat ca 4500kr ( brutto)sedan beslut. Har omprövat men fick avslag, hade även gjort ganska mycket övertid men inget som handläggaren tog med i omprövningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp