Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

3 år kvar, -hur ligger ni andra till ?

1 år har passerat av min skuldsanering, betalplan i 3 år till.
Varit extremt tufft då vi i hushållet betalar på 2 lån utöver skuldsaneringen. Att leva under existensminimum är väldigt tufft. Men hoppas på bättre tider snart.
Kämpa på alla där ute!

Behöver alla skulder man har gå till kfm innan man ansöker om sanering?
Eller går det att betala allt som är möjligt och släppa det som blir för mycket till kfm och ändå kunna få igenom en sanering? Hur fungerar det?
jag hade inget hos KFM när jag fick skuldsanering

Varit extremt tufft då vi i hushållet betalar på 2 lån utöver skuldsaneringen. Att leva under existensminimum är väldigt tufft. Men hoppas på bättre tider snart.
Kämpa på alla där ute!
Är det privata lån du menar?

Kämpa på alla där ute!

Är det en eller två personer som har sanering?

Jag har sanering. Men har gemensamma lån som måste betalas. Därav är det tufft.

Jag har sanering. Men har gemensamma lån som måste betalas. Därav är det tufft.
jaa då fattar jag att det är tufft. personligen tycker jag att man har det väldigt bra under SKuldsanering. Nästan bättre än många andra som inte äns har det.

Jag får behålla

18k för boende och normalbelopp
2200 för resekonstander , av någon anleding sa dom att det var ok för mig att tanka istället för att köpa "Busskort"
355 kostander pga av sjukdom + 800 buffert

Vart står det någonstans? Frågar man AI är det något gammalt. Har man på 4 år ärbman helt ren sen efter 4 år.
varför kollar du AI ?På min står det väldigt tydligt att den pågår 5 år även om betalplanen är kortare...

jaa då fattar jag att det är tufft. personligen tycker jag att man har det väldigt bra under SKuldsanering. Nästan bättre än många andra som inte äns har det.

Jag får behålla

18k för boende och normalbelopp
2200 för resekonstander , av någon anleding sa dom att det var ok för mig att tanka istället för att köpa "Busskort"
355 kostander pga av sjukdom + 800 buffert
Är ju mkt bättre än man hade innan,jaga å täcka lån månad in månad ut. Men det är tufft jag går plus minus förutom bet fria månader,behåller ungefär lika mkt som dig. Gift 2 barn 3 å 8 år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp