Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

3 år åt rätt håll

Sista anmärkning en försvann inatt.

Oron över att UC betyget skulle springa i höjden var i "onödan"

Det gick från 5.0% till 1.1% inatt skicka en Lendo förfrågan inatt och fått erbjudande med beloppet jag sökt och lite lägre med räntor från 6-15% allt är bättre än mina 20% på BN

Skönt att veta att det sakta blir bättre trots en del bakslag.

Senast ändrad:
Vad sökte du för belopp?

Vad sökte du för belopp?

300.000 fått sju erbjudande totalt

3 på 300.000 10.54% ränta till 15.5% 12-15 år

Sen 220.000 från forex på 6.04% mem det är lite för lågt belopp för att nå "maximaleffekt"

Så några på allt från 150.000 till 275.000 men med värre ränta.

Ingen vidare ränta för det betyget tycker jag. Hur högt blanco har du sen innan ?

Sista anmärkning en försvann inatt.

Oron över att UC betyget skulle springa i höjden var i "onödan"

Det gick från 5.0% till 1.1% inatt skicka en Lendo förfrågan inatt och fått erbjudande med beloppet jag sökt och lite lägre med räntor från 6-15% allt är bättre än mina 20% på BN

Skönt att veta att det sakta blir bättre trots en del bakslag.

stort grattis!!!

Ingen vidare ränta för det betyget tycker jag. Hur högt blanco har du sen innan ?

Jag har ett lån med exet tyvärr som jag hoppas skall delas upp snart det är på 360' sen mitt BN på 200' och 12" kredit typ så på pappret har jag ju en skuld belastning på 572 men egeteligen är ju "bara" 392' mina.

Kommer du samla sånt som redans syns på UC? Isf kan det vara värt att samla allt till en dålig ränta, så kan man alltid söka på nytt sen och få bättre.

Ja det som syns är ju det delade med exet mitt BN och en kredit på 12.000 tänker att krediten skall bort och allt utanför UC vilket kommer leda till ett mer "korrekt" underskott.

Enda jag väntar på är att fler skall erbjuda för det måste väl vara så att den del inte svarar under helgen helt enekelt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp