Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

290 000 kr hos Sevenday

Varför begär dom in lönespecifikation förresten? Hur vanligt förekommande är det egentligen?

Sevenday har någon sorts prisgaranti. När man ska lösa deras lån så får man ofta ett bättre erbjudande. Värt att kontakta Sevenday och säga att du har ränta på 6% idag. Matchar de den räntan så får de dig som kund.

Sedan förstår jag inte varför du försämrar ditt kreditbetyg med att söka just nu. Nu har du minskat dina chanser till ett bra lån i april.

Ska flytta ihop i mars så vill inte få post från lendo :(

Säg att du vill förhandla om lånet på en stuga du äger i alperna eller i Norrland. Om du ändå ska ljuga eller dölja saker så kan ju ju åtminstone göra det utan att ditt UC-betyg försämras ;) :D

Lendo skickar väl ingen post vid ansökan. Det gör däremot Advisa.

Jag använde Lendo typ 2011 då skickade de brev per post. Däremot har ända fram tills idag fått reklam per post, typ någon gång i halvåret men det kanske man kan be dom sluta med. Aldrig testat

Lendo skickar väl ingen post vid ansökan. Det gör däremot Advisa.

Lendo brukar väl dock kontakta med diverse reklamutskick och dylikt längre fram, det gjorde dom med mig. Både via samtal, SMS, Mail och telefon!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp