Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

25 tusen till miljoner

Inte så att det står eller ska vara 277456, 686 ? Att kommatecknet kommit fel eller utlästs fel?

Inte så att det står eller ska vara 277456, 686 ? Att kommatecknet kommit fel eller utlästs fel?
jo något sånt var det ringde KF han sa att jag skulle överklaga för de jag skulle betalla i ränta på det beloppet var 800 och kunde omöjligt stämma med 2,8 miljoner

jo något sånt var det ringde KF han sa att jag skulle överklaga för de jag skulle betalla i ränta på det beloppet var 800 och kunde omöjligt stämma med 2,8 miljoner
Inte klokt att de inte dubbelkollar vad de skriver :p Men skönt KFM kunde hjälpa dig.

Gör en scen! Skandal ju att dom har gjort sånt fel. Kontakta aftonbladet och berätta om deras misstag så kanske dom skriver av skulden som ursäkt!

Uc har problem med decimaler så summorna där kan visa fel, har det nåt med detta att göra tro?

Alltså stackare dig. jag hade fått hjärtattack om ett sånt brev hade dumpats ner i lådan. Usch!
Håller tummarna att de tar detta på allvar och rättar ut det bums.
För det andra, sök hjälp! Det är svårt att komma ur själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp