Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

24money, någon som fått lån?

Tycker det tar väldigt lång tid att få svar
Nu besvarar de inte överhuvudtaget på mejl

24money

anton : har du hört nåt ännu?
är det någon som sökt de sinaste veckorna och fått det beviljat

Nej inte hört nåt än verken via post eller mejl..

Inga Pengar

De har säkert inga pengar eftersom de lånar in till 10% (fast utan insättningsgaranti) annars hade de ju lockat många

Ni som sökt den senaste veckan eller senaste dagarna har ni fått nån respons av dessa

Ja provade att söka igen när min blanka ff från avida försvann och fick hem ett krav där jag skulle komplettera men lönespec, id och lån och krediter.. Fick detta i torsdags förra veckan.

Och sen har du inget hört?
Jag fick också så fast på mejl och när jag ringde så fick man inte prata med dom utan de sa att oavsett besked kommer det i brevlådan
Men hur länge ska man behöva vänta egentligen

Sökte för en evighet sedan (åtminstone snart 3 veckor sedan). Fick hem brev (för snart 2 veckor sedan) om att de ville ha kompletterande uppgifter om ekonomin samt lönespecifikationer. Fotade allt och mailade in samma dag. Har inte hör ett ljud, mailat 4 ggr, ringt men i telefon kan dem inte svara på någonting.

Jag ville bara veta om fotografierna på mina handlingar var godkända, eftersom att de lägger ner låneansökan efter 14 dagar om man inte har skickat in allt korrekt (står så i deras papper). Men inte ens det kan dem svara på. Så nu snart har det gått 2 veckor vilket innebär att jag kommer få göra om hela ansökan och gå igenom hela proceduren igen, istället för att de bara kunde mailat tillbaka att jag måste skicka in nya handlingar via post istället för mail, att fotona var suddiga eller vad problemet nu skulle kunna vara.

Riktigt irriterande och känns lagom oseriöst.. Man har inte ens fått en bekräftelse på att de mottagit ens handlingar...

Detta brev fick jag oxå. Att jag skulle komplettera med uppgifter. Men det stod väl på brevet att de Skulle skickas tillbaks med svarskuveret.

det stod på brevet att de helst önskade att man skickade in det via post, så jag chansade och mailade in det för snabbare handläggning, och förväntade mig att få ett mail om det inte var okk. Fick ett mail nu dock "Hej, besked kommer imorgon". Sedan ingenting mer...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp