Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

hur går det med dessa? är det flera som har fått utbetalning. har skickat in allt de krävde men får inget svar alls.. de svarar ju inte på mail

Jag undrar lite om de är lätta eller svåra?

Livstecken

Någon som fått något livstecken från denna långivare efter julhelgen? Går ej att få prata med lånavdelningen utan man blir hänvisad att maila till lan@...och givetvis så svarar dom inte. Rävsax.

Vad ja läst i tidigare trådar så e de bara mejl... :/ men att en del ringt el besökt butiker och förklarat brådskan och fått kontakt.

Fick du lånet?

Efter TRE veckors väntan med ansökan och att jag skickat in ytterligare handlingar som id kopia samt lönespecer så skulle jag få kreditbesked hem med posten imorgon. Konstigt att de inte ens kan svara på min fråga i mailet, om jag blivit beviljad, bara "du får kreditbesked med posten imorgon"! Vet inte ens om jag blev beviljad något belopp från början, fanns ingen info om det när jag ansökte på hemsidan!

Undrar hur det gick med kreditbeskedet? Fick du lånet och det belopp du sökte på eller var det avslag med motinvering i kreditbeskedet hem?

Svar

Nu kan jag svara på detta. om du får ett mail där det står att kreditbesked kommer med posten så innebär det att du inte är beviljad någon kredit alls!

Nu kan jag svara på detta. om du får ett mail där det står att kreditbesked kommer med posten så innebär det att du inte är beviljad någon kredit alls!

För en vän till mig innebar det beviljad kredit på det belopp hon sökte...

Hur betala ni tillbaka ? Autogiro funka inte hos mig och jag fick hittills bara en avi i dec !
Funka autogiro hos er eller får ni en avi via epost varje månad ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp