Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

Väntar ni fortfarande på att dessa nötter ska höra av sig? Sorgligt är det, när man tänker efter...

fråga

Nu gör jag det enkelt för mig och frågar med reservation att svaren finns i denna 40 sidiga tråd men måsta man ha e-leg? Om inte, har ni fått skuldebrev via mail eller hem? Vilka ytterligare handlingar krävs (kopia lönespec, anst.avtal, selfie)?

Hej, nej inget e-leg och om du överhuvud taget får svar på din ansökan ska du va glad! Ja sökte den 23 okt och de tog kreditupplysning den 3/11 har inte hört något trots jag har mejlat dom!

Nu gör jag det enkelt för mig och frågar med reservation att svaren finns i denna 40 sidiga tråd men måsta man ha e-leg? Om inte, har ni fått skuldebrev via mail eller hem? Vilka ytterligare handlingar krävs (kopia lönespec, anst.avtal, selfie)?
Detta vill de ha:
En kopia av identitetshandling gärna som en "selfie" där ditt ansikte syns samtidigt med ID-handlingen så att vi kan jämföra, och en uppgift om det bankkonto som du önskar lånet utbetalt till. Uppgift om bankkonto sker lämpligen genom att du tar en skärmbild från din internetbank där ditt namn och kontonummer framgår. Vi behöver även en kopia av din senaste lönespecifikation/utbetalningsavi. Scannad kopia av identitetshandling, lönespecifikation och skärmbild kan lämpligen sändas till denna mejl eller per post på nedan angiven adress.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp