Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

Har någon fått in pengar av dem? Sökte 7e inget svar ännu..

tror fan dem skiter i ansökningarna nu... har gått 2 veckor inget svar skickat in allt plus ingen livstecken via mail alls denna vecka

Ansökte torsdag den 2e,skickade in allt dom begärde i Måndags den 6e, fick avslagsbesked via mail igår den 9e.

24 money

De kanske behöver komma åt andra uppgifter eller bankkonto det är sjukt att man skall skicka så många dokument och sedan få avslag. Varför begär de att ni som hade sökt skicka så många olika uppgifter när de såg att man inte uppfyllde deras krav .

Jag ansökte den 3:e, fick svar att jag skulle skicka in mängden "bevis" den 6:e. Fick svar igår att jag blev beviljad, men inte på hela beloppet. Få se nu då när skuldebrevet dyker upp. Anledningen att dom sänkte är mitt jättehöga underskott av kapital.

Jag ansökte den 3:e, fick svar att jag skulle skicka in mängden "bevis" den 6:e. Fick svar igår att jag blev beviljad, men inte på hela beloppet. Få se nu då när skuldebrevet dyker upp. Anledningen att dom sänkte är mitt jättehöga underskott av kapital.

Fick avslag helt pga mitt underskott jag :(

Fick avslag helt pga mitt underskott jag :(

Hur mkt underskott i förhållande till lön? Jag har ett grymt underskott men skrev i ansökan att det beror på att jag förra året kämpat som en galning för att få bort sms-lån. Vet inte om det var därför dom var "snälla" mot mig. Som sagt jag har HÖGT underskott, 170 000:- men ganska bra lön.

Blev ochså beviljad, 10.000 på 12 mån. Vet inte varför dom sänkte:-/ 240.000 inkomst o 25.000 underskott. Det är väll inte så mycket underskott?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp