Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

24Money - Någon som blivit beviljad?

ja fråga om ja fick ta kort på mig själv med id de gick bra men stt dem får se om kvaliten på bilden är tillräckligt

Haha vad hon var speedad som satt i kundtjänst, pratade fort som bara den. Hon sa att dom håller på för fullt med alla ansökan, hade fått in så jättemånga tydligen.

fick du nåt svar då?
har du blivit beviljad?

Jobbigt med alla intyg jag skickar kort på mig själv med mitt ide har ingen som kan bevitna det får dom ta

Sen ska man väll vänta på skuldebrevet också för att returnera de eller? inte speciellt snabba i något alls dessa vare sig ansökan. svara på mail eller nått

Nä de är inte snabba alls
De tog upplysning i onsdags och jag kan ju tycka att ett ja eller nej borde man ju få ganska omgående
Pengar hinner väl ta slut

inga avslag?

Får alla de där mailen med kompletteringar?Ingen som får några avslag direkt?

nej verkar inte så alla verkar fått samma mail återstår väll och se idag om man får något slags avslag eller blir beviljad. .. om de kommer något idag vill säga som sagt inte snabbaste företaget direkt

nej verkar inte så alla verkar fått samma mail återstår väll och se idag om man får något slags avslag eller blir beviljad. .. om de kommer något idag vill säga som sagt inte snabbaste företaget direkt

Det är lite märkligt. Det normala är väl att man gör kreditbedömningen innan och begär allt detta när lånet är beviljat (så tillvida att alla kompletteringar stämmer med det man sagt). Men men, vi får väl se som sagt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp