Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

24Money - Någon som blivit beviljad?

Vafan.

Skrev in till dem i torsdags på "info@24money.se" men mig har de då inte svarat, nåväl uppdaterar så fort jag ringt dem till morran.

Mvh

Vafan.

Skrev in till dem i torsdags på "info@24money.se" men mig har de då inte svarat, nåväl uppdaterar så fort jag ringt dem till morran.

Mvh

Ok vi får väl se
Konstigt att det inte reggas med en gång i så fall.
Det brukar det ju göra ..
Hör av dig sen

Ringde in till dem nu, var någon snurrig kärring som sa att man skulle få svar direkt men låne enheten återkommer på eftermiddagen, så får ringa in då igen.

Först fick jag avslag för en vecka sedan efter ny ansökan så fick jag beviljat när jag skickade in lönespec + arbetsgivarintyg, beviljat 30K. Så ge inte upp, ring upp och försök få det omprövat ni som får avslag det är väldigt medgörliga.

Ingen bet, 8k underskott, 350 000 i blanco, 27 uc ff.

hur går det med 24money som du ansökte om?
tar dom UC och har du fått beviljat?

vad stod det på skärmen då?
vadå låneenheten kommer i em?
hmm seriöst?

jobbar dom kväll?

jag fick ju svar skitsent i går på mejlen så det är kanske nattugglor

Det som stod på skärmen var:
"Tack för din ansökan! Så fort vi mottagit, behandlat och godkänt din låneansökan översänder vi dina konto- och inloggningsuppgifter!"

Ja hon sa att de som har hand om lånen kommer efter klockan 13.00 då de har lunch mellan 12.00-13.00 och är upptagna på mornarna, är egentligen inte aktuellt längre då jag fick lån av GoodCash, men jag skall ringa in och kolla upp detta om flera är intresserade av 24Money.

Ringer man in till dem så får man alla altenativ utan lån till altenativ, pantbank, sparande m.m så blev kopplad till kundtjänst och då sa hon detta att de kommer i em efter klockan 13.00.

Provade att ringa igen nu men nu var det lunchstängt, verkar vara något jävla trams detta. De har öppet til 15.00 så konstigt att du fick svar så sent. Skickade även ett mail igår kväll igen när du sa att du fått svar men har inte fått något svar på de heller.

Edit: Fortfarande ingenting hos minUC eller bisnode.
Edit2: http://www.ladda-upp.com/bilder/84419/24money

Senast ändrad:
Hur det ser ut efter man ansökt. Kopiera in länken och klistra in i webläsaren så skall det funka. Då någon frågade vad jag fick för svar efter ansökan skickade jag upp en bild.

Skall ringa om 5min nu så får vi se.

Jaha, okej! Då förstår jag! Jag klickade bara och kom till nån uppladdningssida, men nu såg jag hur det såg ut. Tackar!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp